רשמית: אוראל דגני עבר לבית"ר ירושלים

אוראל דגני
אוראל דגני | בית"ר ירושלים, רשמי

לאחר שתנאיו של בלם הפועל תל אביב סוכמו, בבירה אישרו כי הוא יגיע היום כדי לחתום רשמית לשלוש שנים תמורת כ-180 אלף דולר לעונה. האדומים טוענים: טרם אישרנו את העסקה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

העסקה הגדולה של הקיץ בכדורגל הישראלי הפכה לרשמית: אחרי שאתמול בשעות הערב המאוחרות פרסמנו כי אוראל דגני סיכם את תנאיו בבית"ר ירושלים לשלוש השנים הבאות, הבוקר סיפרו בסביבתו כי הוא החליט סופית לעבור לבירה. שעה קלה לאחר מכן, הגיעה גם ההכרזה של בית"ר ירושלים.

דגני בן ה-31, שלפני כשלוש שבועות הודיעה בית"ר ירושלים שהיא מממשת את האופציה לצרפו מהפועל תל אביב תמורת 400 אלף דולר, זכה לאחרונה לחוזה משופר מהצהובים-שחורים, שהסכימו להאריך את ההתקשרות לשלוש שנים במקום שנתיים ובכך הושג סיכום בין הצדדים, בחוזה במהלכו ישתכר כ-180 אלף דולר לעונה. אתמול עוד חשב דגני על האפשרות לצאת לחו"ל, אך הבוקר הוא החליט סופית לעבור ובמהלך היום הוא יגיע לבית וגן כדי לחתום רשמית על חוזהו ויצטרף לאימוני הקבוצה.

יש לציין כי למרות כל האמור לעיל, בהפועל תל אביב טוענים שמבחינתם טרם ניתן האישור סופי למעבר. כידוע, דגני טרם קיבל את משכורת חודש יוני-יולי והאדומים רוצים שהבלם יקצץ משמעותית בחודשיים האלה כדי לקבל את השחרור, בעוד הבלם עצמו אינו מוכן לוותר.

אוראל דגני | אודי צטיאט

ועוד בבית"ר ירושלים: בקבוצה מנסים להשאיר את החלוץ שלומי אזולאי, לאחר שהוא זכה לפנייה מקבוצת קראקוביה הפולנית באמצעות סוכנו אדם קידן. כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, המגן השמאלי אורן ביטון חתם אתמול בקבוצה והמגן השמאלי מקסים גרצ'קין יעזוב את הקבוצה בעסקת השאלה לקבוצת זוריה הפולנית, כאשר פרטים אחרונים כמו מענקים מפרידים בין הצדדים כשלאחריהם ימריא השחקן לפולין.

בנושא אחר, לאחר שבשבוע האחרון שהה לצד משפחתו לאחר מותו של אביו ז"ל, המאמן רוני לוי צפוי לחזור היום לאימוני הקבוצה, אותם העביר בשבוע האחרון העביר עוזרו חיים שאבו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי