כפי שפורסם לראשונה בספורט1: אורן ביטון חתם לשנתיים בבית"ר

אורן ביטון עם אלי אוחנה
אורן ביטון עם אלי אוחנה | בית"ר ירושלים, רשמי

אחרי שסוכמה השאלתו של מקס גרצ'קין לזוריה מאוקראינה, הצהובים שחורים השלימו את צירופו של המגן השמאלי ששוחרר מהפועל באר שבע: "שמח להיות חלק ממועדון פאר". שופרה ההצעה לדגני, שעדיין מתלבט

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

כפי שפורסם לראשונה בספורט1: אורן ביטון חתם לשנתיים בבית"ר ירושלים. המגן השמאלי, ששוחרר מהפועל באר שבע לאחר שלוש שנים, הצטרף לאחר שהקבוצה מהבירה ווזוריה האוקראינית הגיעו היום (שני) לסיכום סופי על העברתו של המגן השמאלי מקס גרצ'קין.

נציגיו של גרצ'קין, שהצטרף לבית"ר ירושלים בקיץ שעבר, קיבלו הבוקר הודעה כי העסקה סוכמה ולפיכך הם רשאים לנהל מו"מ לגבי שכרו מול המועדון האוקראיני, שיוכל לרכוש את השחקן בתום העונה הקרובה ב-300 אלף יורו.

בעקבות כך, ביטון, שעל מועמדותו פורסם בספורט1 ושלשום נפתחו מגעים עמו במטרה להחתימו, הצטרף רשמית לקבוצה מהבירה. המגן אמר לאחר החתימה: "הגעתי למועדון פאר בכדורגל הישראלי ואני שמח להיות חלק ממנו. אני רוצה להודות להנהלת המועדון ולצוות המקצועי ומקווה שבקרוב גם נוכל לשחק מול הקהל המדהים הזה ביציעים. עכשיו הגיע הזמן לעבוד קשה ולהוכיח את עצמי על המגרש".

אורן ביטון, אלי אוחנה, גלעד קצב | בית"ר ירושלים, רשמי

המנהל המקצועי, יוסי בניון, הוסיף: "אנחנו שמחים מאוד שאורן מצטרף אלינו ומאחל לו בהצלחה. אני בטוח שהוא יעזור לנו ויתרום לנו בהשגת המטרות שלנו העונה".

ביטון בן ה-26 החל את הקריירה בהפועל חיפה, ממנה הושאל להפועל נצרת עילית ומשם עבר לקריית שמונה. אחרי שהצטיין ועשה את הפריצה במדי הקבוצה הצפונית, המגן נמכר לפני כשלוש שנים תמורת כ-2.8 מיליון שקל להפועל באר שבע איתה הוא זכה באליפות ובגביע המדינה.

בנושא אחר: פרדי פלומיין נחת הלילה בישראל ויתאמן לבד בשבועיים הקרובים. טל בן חיים אמור לחתום ביממה הקרובה בבירה. ביממה האחרונה הוצע עומרי בן הרוש לקבוצה. במועדון עדיין לא קיבלו כל החלטה. מתנהלים מגעים גם מול בלם זר, כשאם האופציה הזאת תיפול בן הרוש עשוי להילקח בחשבון. אור זהבי עשוי לעזוב בהשאלה בכל מקרה.

במקביל, שופרה ההצעה לאוראל דגני, שעדיין מתלבט. הפועל תל אביב הציעה לשחקן לחתום מיידית על חוזה מקוצץ, אולם הבלם דרש מהם חוזה לעונה נוספת. לאחר שסירבה, בית"ר ירושלים הודיעה לקפטן האדומים כי תעניק לו חוזה לשלוש שנים במקום לשנתיים אם יסכים לחתום.

עומרי בן הרוש
עומרי בן הרוש | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי