"דגני כמעט חתם באפואל ניקוסיה, אבל בניון שכנע אותו"

אוראל דגני | ספורט1

לאחר שהבלם חתם בבית"ר ירושלים, סוכנו קידן ל-103FM: "הפועל ת"א הראתה לו את הדרך החוצה משלל סיבות. הוא מאוד רצה לצאת לחו"ל. בניון עשה עבודה אינטנסיבית מאוד, אוראל הבין שזו התחנה שמתאימה לו כרגע"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הבוקר (שלישי) יצאה לפועל העסקה הגדולה ביותר של הקיץ בכדורגל הישראלי, כאשר קפטן הפועל תל אביב אוראל דגני חתם בבית"ר ירושלים לשלוש העונות הקרובות. בראיון ל-103FM סוכנו אדם קידן סיפר על תהליך חתימתו וחשף כי הוא היה קרוב ליעד מפתיע.

"העסקה טרם נחתמה רשמית, אבל כבר קיבלנו את ברכת הדרך מהפועל ת"א ויש הבנות בינה לבין בית"ר". סיפר קידן. "כל הפרטים של החוזה כבר סגורים. דגני עצמו רצה מאוד לעבור לחו"ל ואני יכול להגיד עכשיו שהוא כמעט חתם באפואל ניקוסיה בקפריסין, כמו בן שהר".

"העסקה הזו בסוף לא נחתמה, אבל אני חושב שיוסי בניון עשה עבודה אינטנסיבית מאוד והצליח לשכנע אותו לעבור לבית"ר ירושלים. אוראל הבין שזו התחנה שמתאימה לו כרגע. הפועל ת"א הראתה לו את הדרך החוצה משלל סיבות".

אוראל דגני
אוראל דגני | דני מרון

"זה היה כמו בעל ואישה. דגני והפועל ת"א היו ככה בכל קיץ. לדעתי, היה מיצוי בין הצדדים וזה מה שגרם לו לעשות חישוב מסלול מחדש. מכירת חיסול בהפועל ת"א? אני לא חושב. עומרי אלטמן הוא גם לקוח שלי, ואנחנו מחפשים לו קבוצות בחו"ל אבל הפועל ת"א לא מתפשרת על סעיף השחרור שלו".

"יש קיצוצים בכל מקום בתקופת הקורונה, וכל קבוצה מחפשת את להתייעל. רואים את זה בכל מקום. הפועל ת"א תמיד מושכת יותר בתקשורת אבל גם במכבי נתניה לדוגמא יש קיצוצים, וזה לא מקבל התייחסות כמו הפועל ת"א, שהיא גם היחידה בליגה שכבר סיימה את כל מכסת הזרים שלה לעונה הבאה. זה לא מכירת חיסול".

"אני חושב שבמציאות הנוכחית, בית"ר עשתה אפילו משהו תקדימי. אוראל הוא בן 32 וחתם על חוזה לשלוש עונות. זה מראה הרבה מאוד אמון ורצינות, והוא עכשיו מגיע למקום עם הרבה שאיפות".

View this post on Instagram

@orel_dgani ➡️ @fcbeitar 📝😱

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי