בית"ר חידשה את הסמל וממתינה לדגני, גרצ'קין עזב לאוקראינה

אוראל דגני
אוראל דגני | דני מרון

הירושלמים הוסיפו כוכב ללוגו. הבלם מנסה להגיע לסיכום עם הפועל ת"א כדי לחתום בבירה, אך הנהלת האדומים דורשת שיוותר על שתי משכורות. המגן השמאלי הושאל לזוריה ונפרד בפוסט מרגש, אזולאי יישאר

(גודל טקסט)

יממה לאחר שאוראל דגני הוכרז כבלמה החדש של בית"ר ירושלים, העסקה טרם הושלמה ובקבוצה מהבירה עדיין ממתינים לעדכונים מהשחקן כדי להשלים סופית את העברתו, שללא ספק היא הגדולה ביותר עד כה בקיץ הנוכחי.

למרות שכבר יצאה הודעה רשמית לגבי מעברו, דגני עדיין מנסה להגיע לסיכום עם ראשי הפועל תל אביב, כאשר הבעיה הגדולה היא ששתי המשכורות האחרונות שלו לחודש יוני ויולי טרם נכנסו ואילו האדומים עוד מפעילים עליו לחצים שיוותר עליהן. אגב, במועדון עדכנו היום (רביעי) את הסמל של הקבוצה והוסיפו אליו כוכב, בהתאם לתקן החדש של המנהלת – כוכב על כל חמש אליפויות.

בתוך כך, בבית"ר הבהירו כי החלוץ שלומי אזולאי מחזיק בהצעה מקרקוביה הפולנית, אבל הוא נשאר בסופו של דבר בצהוב-שחור. החלוץ מחזיק גם בחוזה לעונה הבאה בטדי.

הסמל החדש של בית"ר ירושלים | בית"ר ירושלים

מי שעזב את בית"ר באופן סופי הוא מקס גרצ'קין, שהושאל לזוריה לוהנסק לאחר שהקבוצה האוקראינית שלחה לירושלמים את החוזה החתום. כבר אתמול המגן סיכם את תנאיו באמצעות סוכניו שלומי בן עזרא וגלעד קצב. גרצ'קין חתום בבית"ר עד 2022, כאשר המועדון מחזיק באופציה לעונה נוספת. המנהל המקצועי יוסי בניון אמר: "מקס הגיע אלינו עם הצעה שתשדרג אותו מבחינה מקצועית וכלכלית. בשם כולנו, אנו מאחלים לו הסתגלות טובה ובטוחים שאם הוא יתמיד, הוא יגיע רחוק".

"איך מסכמים את העונה הזו?", כתב בפתח דבריו והוסיף: "דעתי שמדובר במועדון גדול אך רק שהייתי בפנים התחלתי להבין את הכח והעוצמות. מאוד מאוד סמלי שבדיוק היום לפני שנה עליתי עם הקבוצה למשחק גביע הטוטו, משחק 'רגוע' נגד הפועל תל אביב במושבה , כזה שהיה מותח מהרבה משחקי ליגה. זכיתי להבקיע במשחק הזה שער ניצחון והפכתי רשמית להיות חלק מהדבר המדהים הזה שנקרא בית"ר ירושלים".

המגן סיכם: "עברתי שנה מדהימה של התפתחו ונהנתי מכל רגע, גם כשהייתי על הספסל". המגן הביט קדימה: "אני יוצא לדרך חדשה בחיים בתקווה להישאר זמן רב באירופה, בגיל 24 עליי לנצל את ההזדמנות ולנסות להמשיך כמה שיותר חלומות"

מקס גרצ'קין | ספורט1
View this post on Instagram

איך מסכמים את העונה הזאת? הגעתי בקיץ שעבר לבית"ר ירושלים אחרי עונה אחת בלבד בליגת העל. ידעתי שמדובר במועדון גדול אך רק שהייתי בפנים התחלתי להבין את הכח והעוצמות. מאוד מאוד סמלי שבדיוק היום לפני שנה עליתי עם הקבוצה למשחק גביע הטוטו, משחק 'רגוע' נגד הפועל תל אביב במושבה , כזה שהיה מותח מהרבה משחקי ליגה. זכיתי להבקיע במשחק הזה שער ניצחון והפכתי רשמית להיות חלק מהדבר המדהים הזה שנקרא בית"ר ירושלים. עברתי שנה מדהימה, שנה של התפתחות והתחשלות. חוויתי, השתפרתי, למדתי, ספגתי, נהניתי מכל רגע. גם שהייתי על הספסל ולא אהבתי את זה היה ברור לי שזהו חלק מדרך ועונה שהיוו עבורי בית ספר לכדורגל. אני רוצה להודות לכל אחד ואחד במועדון הזה- מהבעלים מושיקו חוגג ויוסי בניון שהסכימו באופן חריג לשחרר אותי להשאלה ועד אחרון העובדים במועדון. הייתם עבורי משפחה ואני בטוח שעוד ניפגש בעתיד. תודה מיוחדת אני רוצה לומר לרוני לוי, מאמן ענק שיורד לפרטים הכי קטנים וסייע לי רבות להתפתח בעונה הזאת. אני רוצה להודות לכל החברים לקבוצה שעזרו לי להתקדם, להשתפר ולהתפתח בעונה הזאת וכמובן לקהל המדהים שגרם לי להרגיש בבית מהשניה הראשונה. תודה רבה לסוכנים שלי שלומי בן עזרא וגלעד קצב שאיתי לאורך כל הדרך ומזמן הפכו למשפחה בשבילי. אני יוצא היום לדרך חדשה בחיים. אני יוצא מתוך רצון להישאר הרבה שנים באירופה אך גם יודע שאם יהיו תקלות תמיד יהיה בית חם לחזור אליו. תמיד חלמתי לשחק מעבר לים ולהתפתח כמה שיותר ובגיל 24 אני צריך לנצל את ההזדמנות הזאת , לעשות קפיצת מדרגה בקריירה ולנסות להמשיך ולהגשים כמה שיותר חלומות. תודה על הכל תמיד. 🙏💛🖤

A post shared by Max Grechkin #3 (@maxgrechkin_) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי