ברדע הוצע להפועל ת"א, כחילה מתקשה להתיר את חוזהו ביוון

ניר ברדע, שלומי אזולאי
ניר ברדע, שלומי אזולאי | דני מרון

האדומים לא הביעו עניין בבלם אשדוד. שחקן היוונים קיבל הצעה משופרת, אך נדרש לוותר על משכורות בתמורה לשחרורו. גורם במועדון על דגני: "אם הוא רוצה ללכת, שיוותר על השכר". הסכם החסות הוארך, צפו במדים ל-20/21

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

למרות ההודעה הרשמית ששחררה אתמול (שלישי) הקבוצה מהבירה, מעברו של אוראל דגני מהפועל תל אביב לבית"ר ירושלים טרם הושלם וזאת בעקבות המחלוקות הכספיות בין הבלם לאדומים, אשר כפי שפרסמנו אתמול, דורשים מדגני לוותר על משכורות יוני ויולי. דגני רצה לעזוב וזאת לאחר ששיפרנו לו משמעותית את ההסכם. אם הוא רוצה ללכת, שיוותר", אמר גורם בהפועל תל אביב.

בינתיים, בצוות המקצועי של האדומים מנסים למצוא בלם שיחליף את הקפטן העוזב ובין המועמדים נמצאים עומרי הרוש וטל כחילה. המנהל המקצועי, משה סיני, שוחח אתמול עם כחילה ושיפר את ההצעה שהוגשה לו בשיחות שנערכו בין הצדדים לפני שבועיים. בכל מקרה, הבלם טרם קיבל הודעת שחרור מאטרומיטוס היוונית, שבעצמה דורשת ממנו לוותר על חלק משמעותי משכרו בתמורה להתרת חוזהו.

לאחרונה הוצע לתל אביביים גם בלמה של מ.ס. אשדוד, ניר ברדע, אך נראה כי בצוות המקצועי פחות מעוניינים בו. מי שעתיד לקבל את סרט הקפטן במקומו של דגני הוא עומרי אלטמן, שצפוי להמשיך במדים האדומים.

טל כחילה
מתקשה להתיר את חוזהו באטרומיטוס | אלבום פרטי

בתוך כך, האדומים הודיעו הבוקר על הסכם חסות חדש עם הכשרה חברה לביטוח לעונה הקרובה עם אופציה לשלוש שנים נוספות. הקבוצה תקרא החל מהיום: "הפועל הכשרה ביטוח תל אביב". בחודש יוני האחרון החליפה החברה את "ארקיע" כנותנת החסות של האדומים.

נציג בעלי הפועל תל אביב, בועז תושב: "אנו גאים כי הכשרה חברה לביטוח תשמש כנותנת החסות הראשית החל מהעונה הנוכחית ושמחים לאחד כוחות עם אחת מחברות הביטוח המתקדמות, החדשניות והמובילות בארץ. מהיום יקרא שמו של המועדון הפועל הכשרה ביטוח תל אביב".

צפו במדים החדשים של הפועל ת"א:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי