אלישע לוי: "פנינו להרוש ושטקוס, מקווה שבלטקסה יגיע"

אריאל הרוש
אריאל הרוש | מאור אלקסלסי

מאמן בני יהודה התראיין לתכנית הספורט של 103FM, חשף שניסה להחתים את אחד מהשוערים הבכירים ולא שלל את קידום ניראון לשוער לראשון. וגם: מגן מכבי ת"א, גדיר ורוטנשטיינר

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה ממשיכה בניית הסגל לעונת 2020/21, ואתמול (שלישי) הודיעה רשמית על החתמת ניב זריהן. ביום שבת הקבוצה תארח את בית"ר ירושלים למשחק במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו, כשבמועדון עדיין לא החתימו שוער במקומו של אמיליוס זובאס.

המאמן, אלישע לוי, התראיין לתכנית הספורט של 103FM, התייחס לסוגיית השוער הבא ולא שלל שעומר ניראון הצעיר יקודם לתפקיד השוער הראשון, חשף כי הקבוצה פנתה לאריאל הרוש וארנסטס שטקוס בשלב מוקדם יותר בקיץ, התייחס לעסקת מתן בלטקסה, הציפיות לעונה הקרובה, סיכומו של מוחמד גדיר ומינוי וילי רוטנשטיינר למאמן נבחרת ישראל.

"חלון ההעברות הזה הוא קשה, אבל אני חושב ששמרנו על הבסיס שלנו", אמר המאמן. "הבאנו לעת עתה שני זרים ואני חושב שאנחנו מתקדמים טוב בשביל לעשות קבוצה יותר טובה מזו של העונה שעברה. אנחנו עדיין מחפשים, אבל חיזוק נקודתי, כי אני חושב שהבסיס שלנו איכותי".

אלישע לוי
אלישע לוי | מאור אלקסלסי

עזיבת זובאס: "עזבו אותנו כמה שחקנים שהיו משמעותיים. אי אפשר היה לעצור את זובאס, הוא עשה עונות מדהימות בבני יהודה והגיע לשלב שהוא ביקש ללכת קדימה.

איפה עומדת עסקת מתן בלטקסה ומה לגבי מוחמד גדיר ועמית זנטי: "מתן שחקן של מכבי תל אביב ואין לנו הרבה מה לעשות בעניין. אני מקווה שהוא כן יגיע אלינו בסוף, אבל עדיין אי אפשר לדעת. גדיר הגיע לסיכום על חוזה חדש וחזר לסגל".

הציפיות לעונה הקרובה: "אנחנו רוצים להיכנס לפלייאוף העליון ולהיות פקטור. יש הבדל בין להיכנס לפלייאוף ולא להיות יריב לבין להיכנס ולהיות פקטור. צריכים להיות ריאליים, אבל יש שאיפות".

מתן בלטקסה
מתן בלטקסה | מאור אלקסלסי

השוער הראשון הבא: "זה לא עניין כלכלי. דיברנו עם אריאל הרוש וארנסטס שטקוס בשלב מוקדם יותר, אבל יש גם את הצד השני. הרוש בוחן הצעות מחו"ל. הגענו להחלטה אחרי שזובאס עזב לבדוק את שניהם, אחרי שראינו שלא החלטנו להמשיך עם שני השוערים הצעירים שלנו – יהונתן שאבי ועומר ניראון, אבל שאבי עבר להפועל ראשון לציון".

האם עומר ניראון ישמש כשוער הראשון: "בבני יהודה מקדמים צעירים, ראו את זה בעונה הקודמת עם סילבה קאני ורועי בן שמעון. אם נצליח עם שוער כמו עומר זה וי גדול. לא צריך לפחד. צריך לראות איך האימונים מתנהלים. אם נראה שזה הזמן הוא יקבל את הצ'אנס ואם לא אז נביא שוער בהתאם לצרכים שלנו".

ההפסד 3:0 למכבי תל אביב במשחק האימון: "משחקי הכנה תמיד נותניפ לך נקודות למחשבה. אנחנו גם במשחקי הכנה וגם במשחקי הטוטו נראה מה מצבנו וזה בהחלט יכול לעזור לנו. אני לא מתרגש מההפסד. עכשיו נתחיל את גביע הטוטו, מבחינתי המפעל הוא אמצעי לראות איך הקבוצה מתחברת ואיך הצעירים משתלבים".

כמאמן נבחרת לשעבר, מה הוא חושב על מינויו של רוטנשטיינר: "הייתי באחד הקמפיינים הקשים של הנבחרת, בבית עם איטליה וספרד בבית שיש בו רק עולה אחת. לקחנו 40% מהנקודות. הייתה לי זכות לאמן את הנבחרת. ברגע שנותנים את התפקיד לווילי כולנו צריכים להיות מאוחדים, זה יקל על הנבחרת. יש לנו מה למכור בליגת האומות".

ארנסטס שטקוס | הפועל תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי