עכשיו זה רשמי: אוראל דגני חתם לשלוש שנים בבית"ר ירושלים

אוראל דגני, משה חוגג, אדם קידן | בית"ר ירושלים, רשמי

הקפטן נפרד מהפועל תל אביב באינסטגרם והשלים את מעברו לבירה. המנהל המקצועי יוסי בניון: "אוראל הוא אחד הבלמים הטובים בישראל"

(גודל טקסט)

אחרי שנפרד מאוהדי הפועל תל אביב באמצעות פוסט מרגש בעמוד האינסטגרם שלו, בו הבהיר כי הוא "מותש ממלחמות", עכשיו זה רשמי: אוראל דגני חתם הערב (חמישי) לשלוש שנים במדי היריבה הגדולה, בית"ר ירושלים.

לאחר מספר ימים של משא ומתן, קפטן הפועל תל אביב לשעבר הגיע אחר הצהריים למשרדו של הבעלים, משה חוגג, שם חתם על ההסכם ויצטרף לסגל השחקנים של המאמן רוני לוי. דגני בן ה-31 שיחק בעבר במכבי נתניה, מכבי חיפה והפועל תל אביב – ורשם 12 הופעות בנבחרת ישראל.

המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים, יוסי בניון, אמר לאחר השלמת העסקה: "אוראל הוא אחד הבלמים הטובים ביותר בישראל, ואין לי ספק שהוא יעזור לנו בהמשך הדרך שלנו, שצפויה להיות ארוכה ומאתגרת. אוראל מגיע לאחר שערך הכנה לעונה וישתלב מיידית באימונים. אנחנו ממשיכים לעבוד קשה על מנת לחזק את הקבוצה לעונות הקרובות".

דגני מצטרף לאורן ביטון, המגן השמאלי בן ה-26, שחתם בבית"ר ירושלים ויהיה חלק מהקבוצה בשנתיים הקרובות. ביטון הגיע מהפועל באר שבע, שם שיחק בשלוש העונות האחרונות.

אוראל דגני | ספורט1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי