קדוש ממשיך בהפועל חיפה: "שמח שמצאתי לי בית אחרי נדודים רבים"

רן קדוש | הפועל חיפה, רשמי

השוער בן ה-34 האריך את חוזהו בעונה נוספת שתהיה הרביעית שלו בכרמל: "הקבוצה נכנסה לי עמוק ללב, רוצה להצדיק את אמון הצוות המקצועי". הבעלים כץ: "הוא חלק מהפנים היפות של הפועל חיפה". המטרה הבאה: מגן שמאלי

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה בגיבוש הסגל שלה לקראת העונה הבאה והבוקר (חמישי) הודיעה על הארכת חוזהו של השוער רן קדוש (34). עבור קדוש, שהצטרף למועדון ב-2017 לקדנצייה שנייה, תהיה זו השנה הרביעית ברציפות בכרמל והחמישית ברציפות. קדוש היה שותף לזכייה היסטורית בגביע המדינה ב-2017/18 וכן בסופר קאפ הישראלי. במועדון הביעו שביעות רצון גדולה מהחתמתו.

הבעלים יואב כץ לא חסך במחמאות בפני השוער: "רן קדוש הוא חלק מהפנים היפות של הפועל חיפה. ספורטאי מקצוען ואדם משכמו ומעלה ואנו שמחים שהוא ממשיך איתנו"

השוער עצמו סיפר על החיבור למועדון: "אחרי הרבה שנות נדודים, אני שמח שמצאתי לי סוף סוף בית בקבוצה שנכנסה לי עמוק ללב. אני ממשיך לעונה רביעית ברצף וחמישית בסה"כ ומקווה להמשיך לשמח ולהסב גאווה קודם כל לאוהדים שתומכים ומעודדים אותי לאורך כל שנותיי במועדון, להצדיק את האמון של הצוות המקצועי ולספק רגעים של נחת לצוות הניהולי". לסיום איחל שנה מוצלחת וקיווה: "שנצבע שוב את העיר באדום".

רן קדוש
רן קדוש | דני מרון

כזכור, לפני חודשים אחדים השוער היה מעורב בתקרית לא ממש נעימה כאשר קרא לשחקני המועדון לצאת לחל"ת ובתגובה הוצא מקבוצת הוואטספ של השחקנים וזכה לביקורת קשה מחבריו.

ביום שני האחרון, נכנעה הפועל חיפה 1:0 להפועל חדרה במשחק ההכנה האחרון לקראת פתיחת גביע הטוטו. ביום ראשון תפגוש הקבוצה את העולה החדשה בני סכנין במשחק בית, וקדוש עשוי לפתוח בהרכב.

כעת, המטרה של המאמן חיים סילבס להחתים מגן שמאלי נוסף, לאור עזיבתם של ניקולה גולאן ואלי בלילתי. לאחרונה עלה שמו של מתן בלטקסה. בכל מקרה, בקבוצה הודו כי הגעתו של מגן שמאלי תלויה בתקציב ונראה כי הדבר יידחה בעוד מספר ימים. דילמה נוספת שעומדת בפני המאמן היא החתמתו של בן אז'ובל. החלוץ אומנם מציג יכולת טובה באימונים אבל נראה כי בצוות המקצועי מעוניינים לצרף קשר נוסף וההחלטה בנושא תתקבל עד סוף השבוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי