סיינסבורי שוחרר מהמחנה עד יום שלישי, אל עביד יישאר עד ינואר?

טרנט סיינסבורי
טרנט סיינסבורי | מאור אלקסלסי

הבלם האוסטרלי סובל מרגישות במפשעה ויחמיץ את המשחק הראשון בגביע הטוטו. הרכש החדש של מכבי חיפה עשוי להיות חלק מהסגל עד אמצע העונה בעקבות פציעה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ביצעה אתמול (חמישי) את הרכש הראשון שלה לעונת 2020/21, כאשר צירפה את חלוץ בית"ר תל אביב/בת ים, איהב אל עביד שחתם לשלוש שנים עם אופציה לשנתיים נוספות. הירוקים רכשו 70 אחוז מכרטיסו תמורת 200 אלף יורו, אבל האם הוא יהיה חלק מסגל הקבוצה העונה?

במכבי חיפה הבהירו כי מדובר בהשקעה עתידית ומכאן שישנה כוונה להשאילו, כפי שעשו בעבר עם החלוץ גיל יצחק ששיחק בעונה האחרונה בהפועל ראשון לציון. ולמרות זאת, ההשאלה של אל עביד יכולה לקחת זמן מכיוון שהחלוץ פצוע בידו ותקופת ההחלמה תיקח כחודשיים. בכרמל לא פוסלים את האפשרות שהוא יתאושש לחלוטין רק לאחר סגירת חלון ההעברות ולכן עשוי להישאר בקבוצה עד ינואר. גם בני סכנין וגם הפועל קריית שמונה כבר הביעו עניין בשחקן, אך ספק יסכימו לצרפו אותו כל עוד הוא פצוע.

איהב אל עביד | מכבי חיפה

בינתיים, במועדון ממשיכים במחנה האימונים וההכנות למשחק הראשון מול הפועל קריית שמונה במסגרת גביע הטוטו ביום ראשון. בקרב השחקנים שוחחו על הנהלים, עליהם פרסמנו אתמול. "בכר הבהיר למעשה שהוא רוצה להצליח ולא להתעסק בכלום חוץ מבכדורגל", אמר הבוקר אחד מהם.

מי שלא יפתח את העונה עם הירוקים הוא הבלם טרנט סיינסבורי, שחש אתמול רגישות במפשעה ושוחרר מהמחנה. הבלם צפוי לנוח עד יום שלישי ולשוב לאימוני הקבוצה. כבר מתחילת האימונים היה נראה שהאוסטרלי לא בתוכניות של בכר והצוות המקצועי ואם יימצא בלם זר מתאים, במכבי חיפה ינסו להיפרד מסיינסבורי.

טרנט סיינסבורי. בדרך לבלגיה | מאור אלקסלסי

לחצו לכל החדשות, העדכונים, הסרטונים והנתונים של מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי