אצילי ומיכה הסירו עוקב ממכבי ת"א באינסטגרם. דיווח: דוניס חתם ויגיע בראשון

עומר אצילי ודור מיכה | לירון מולדובן

השחקנים, שלטענת סוכנם רונן קצב קיבלו מהמועדון הודעה סיום דרכם טלפון, החליטו לנתק קשר באינסטגרם. ביוון סבורים כי המאמן כבר חתם על החוזה ויתחיל לאמן בתחילת השבוע הבא. וגם: אמאדור על סף חתימה בסראגוסה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

ההערכה היא שעד משחק הגומלין באלוף האלופים ביום חמישי, מכבי תל אביב תבחר את האיש שיעמוד על הקווים. במקביל, בתקשורת היוונית מדווחים כי גאורגיוס דוניס כבר חתם במכבי תל אביב. כזכור, אתמול פורסם באתר "protathlima" כי המאמן היווני חתם בשורות הצהובים והבוקר (שישי), הצטרף האתר 'sportime', שם נטען כי העסקה נחתמה היום באופן רשמי ושדוניס יגיע לישראל ביום ראשון הקרוב.

אם חשבתם שעדיין קיימת אפשרות שדור מיכה ועומר אצילי ימשיכו בסיטואציה כזו אחרת במכבי תל אביב, שכידוע טרם הוציאה הודעה רשמית לגבי עתידם, אז נראה שהסיכויים לכך פחתו עוד יותר הבוקר לאחר שהשניים הסירו עוקב באינסטגרם מהעמוד הרשמי של המועדון, צעד שאולי מסמן על כך שהם נפגעו והמשיכו הלאה.

כזכור, לאחרונה הודיע סוכנם של השניים, רונן קצב, כי הפרק שלהם במכבי תל אביב תם באופן חד צדדי. "לפני כשבוע וחצי, בשיחת טלפון, הודיע לי נציג המועדון על סיום דרכם של דור מיכה ועומר אצילי", סיפר קצב. "השחקנים התאכזבו והצטערו על ההחלטה החד צדדית שהמועדון בחר לקחת, אבל עושה רושם שההחלטה היא נחרצת וסופית".

באשר לפרשה בה הם המעורבים, אחרי גביית עדות נוספת ובחינת פרטים, לא נרשמה תפנית דרמטית שתביא לשינוי במסקנות ובממצאי החקירה של המשטרה. כעת: לאחר שהחקירה הושלמה באופן סופי, התיק נגד הכדורגלנים חזר לפרקליטות ועל פי כל ההערכות הוא צפוי להיגנז.

דור מיכה חוגג עם עומר אצילי
דור מיכה ועומר אצילי | אריאל שלום

בתוך כך, בספרד פורסם הבוקר שהבלם ז'איר אמאדור, שכידוע נמצא תחת חוזה במכבי תל אביב גם לעונה הקרובה, אך כלל לא שב לישראל לתחילת האימונים ונמצא בביתו בימים אלה, על סף חתימה בסראגוסהה לשנתיים הבאות. כידוע, הקבוצה בימים אלה מתמודדת על עלייה לליגה הבכירה וממתינה לזהות יריבתה בחצי גמר הפלייאוף. לפי הדיווח, הוא יצטרף לסראגוסה גם אם הקבוצה לא תעלה ליגה.

כידוע, גם בקיץ שעבר ניסתה סראגוסה לצרף את הבלם, אלא שאז מכבי תל אביב התנגדה לשחררו כל עוד לא תזכה לתמורה מספקת או תצליח למצוא לו מחליף.

ז'איר אמאדור
ז'איר אמאדור | מאור אלקסלסי

בינתיים, במשחק הראשון במפעל אלוף האלופים מחר (20:10, ישיר בספורט1) מול הפועל באר שבע, יעמוד על הקווים פטריק ואן לוון. אנריק סבוריט סובל מרגישות באזור הברך, לא מתאמן וספק אם יהיה בסגל וכידוע מכבי תל אביב תחסר גם את איתי שכטר שנמצא בבידוד. שחר פיבן ייעדר גם הוא בשל חבלה בקרסול. נראה כי הקבוצה תפתח עם עידו שחר בקישור, לצד גלזר ופרץ. גם אילון אלמוג וניק בלקמן צפויים להיות ב-11.

במקביל, עדיין לא נרשמה התקדמות בגזרת אייל גולסה מאז ההצעה המוגדלת שקיבל ממכבי תל אביב. גולסה אמור לקבל דרכון פורטוגלי בשבועות הקרובים, מה שיקל על מעברו לאירופה בעתיד. עם זאת, ההערכה היא שהצדדים יגיעו להבנות בקרוב.

הרכב משוער: דניאל טננבאום; מאור קנדיל, שרן ייני איתן טיבי, אופיר דוידזאדה; דן גלזר, דור פרץ, עידו שחר (אבי ריקן), אילון אלמוג (אבי ריקן), ניק בלקמן, יונתן כהן.

אייל גולסה
אייל גולסה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי