אחרי הסיכום עם אגודלו: גאנם סיכם עקרונית לעונה נוספת

החלוץ הקולומביאני ינחת בחמישי ואליו יצטרף קשר זר, כשבמועדון שוקלים לפתוח עונה עם חמישה זרים. הישראלי יחתום רשמית השבוע. במועדון הציבו אולטימטום לספורי: יישר קו, או שתצא לעונת השאלה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

האם הפועל באר שבע עומדת להיפרד מרמזי ספורי? למרות שפתח אתמול (שבת), במועדון העבירו לשחקן סוג של אולטימטום: אם לא תיישר קו עם המערכת בנוגע למתווה הקיצוץ, תצא לשנת השאלה. הפועל תל אביב ומכבי נתניה הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו. כזכור, בשבוע שעבר פורסם בספורט1 כי ספורי נמצא בדרך החוצה, לאחר שהצדדים לא הצליחו להגיע להבנות. יחד עם זאת, במועדון נרשמה הלילה התקדמות עם קייס גאנם, שקרוב לסיכום לעונה הבאה וצפוי לחתום עד מחרתיים על ההסכם החדש.

אתמול הודיעה באר שבע כי החלוץ הקולומביאני של קוקוטה דפורטיבה ג'ונתן אגודלו (27, 36 שערים ב-79 הופעות), שבשבוע שעבר דווח שסיכם בקבוצה, סגר לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. הוא יגיע רק ביום חמישי לישראל ויחתום בכפוף לבדיקות הרפואיות. במהלך השבוע התעכבה העברתו, זאת על רקע ויכוח בין סוכנים. וכן איטלקי שנכנס לתמונה טען כי השחקן שלו ובהפועל באר שבע עשו מאמץ לסגור את העסקה מבלי להיכנס לבעיות בין הסוכנים. כעת ינסו במועדון להנחית עד סוף השבוע קשר אחורי זר שיצטרף למיגל ויטור, ז'וסואה, אלטון אקולטסה ואגודלו. ייתכן שבאר שבע תפתח את העונה עם חמישה זרים בלבד.

מרואן קבהא, שחתם על הסדר הקיצוץ, הגיב אתמול. "חתמתי על קיצוץ במועדון לעונה הקרובה. תקופת הקורונה משנה כל כך הרבה דברים שהיו בעבר מובנים מאליהם וגורמת לכולנו לחשיבה מחודשת על המציאות בה אנו חיים", כתב השחקן.

רמזי ספורי. יעזוב להשאלה? | הפועל באר שבע, רשמי

"באופן אישי, אני שמח להמשיך במקום שמרגיש לי כמו בית, עם אנשים שאני אוהב ושאיפה למצוינות ולהישגים גדולים. יחד לקחנו את גביע המדינה, שהיה חלום שלכם אוהדים יקרים במשך שנים רבות וזה היה מבחינתנו כמו מתנה בשבילכם על תקופה בה לא יכולתם להיות איתנו במגרשים, כשכל אחד חווה תקופה לא פשוטה. כמו שאתם יודעים, אמרתי בכל הזדמנות כשנשאלתי שאני לא אהיה מי שיהווה קושי לקבוצה בתכנית ההתייעלות ואכן כך קרה. אני שמח שכולנו כקבוצה פותחים בצורה מגובשת, מאוחדת וחיובית את העונה החדשה. מתגעגעים אליכם במגרשים, שיהיה לנו בהצלחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי