הפועל ב"ש מנסה להנחית חלוץ קולומביאני. נסגרה העברת רצון מעכו

יוסי אבוקסיס ושחקני הפועל באר שבע | הפועל באר שבע, רשמי

בעיות טכניות מונעות כרגע את הגעתו של אגודלו. אחרי שהבלם סיכם את תנאיו, המועדונים סיכמו על דמי המעבר. אולטימטום לספורי: סכם עד תחילת השבוע או שתושאל

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה לעבוד על רכש. אחרי שהחתימה את המגן דודי טויטו והקשר סינטיהו סלליך, שעל מועמדותם פורסם לראשונה בספורט1, במועדון רוצים לצרף כבר בשבוע הבא שחקן התקפה זר ומספר מועמדים נמצאים ברשימות של אבוקסיס וברדה.

חלוץ קוקוטה דפורטיבו הקולומביאנית, ג'ונתן אגודלו בן ה-27, הוא השחקן שאבוקסיס מעדיף לצרף, אך ישנן מספר בעיות טכניות המונעות ממנו לנחות כרגע בארץ. בחצי העונה החולפת שיחק בחימנסיה לה פלאטה מארגנטינה.

גם ברשימת הישראלים ממשיכה ב"ש לכוון גבוה. בקבוצה בודקים אפשרות לצרף שחקן התקפה ישראלי נוסף, גם ללא קשר לכך שהקבוצה עשויה לאבד את רמזי ספורי, שהפועל תל אביב או מכבי נתניה עשויות לקלוט אותו. דור ג'אן מבני יהודה ודין דוד מאשדוד הוזכרו כאופציות. כזכור, בשבוע שעבר התברר כי היחסים בין באר שבע לספורי עלו על שרטון והקשר צפוי לעזוב את הקבוצה אם לא יגיע לסיכום על קיצוץ בחוזה שלו. בבאר שבע החליטו כי אם עד תחילת השבוע הנושא לא יוסדר, הם יתנו לקשר אור ירוק לחפש קבוצה אחרת ולצאת בהשאלה. קייס גאנם אמור לחתום על המתווה עד תחילת השבוע.

רמזי ספורי חוגג
רמזי ספורי חוגג | דני מרון

לעמית ביטון הוצע להאריך חוזה בעונה נוספת תמורת הישארות וההחלטה תתקבל עד תחילת השבוע. כך או כך,לבאר שבע יש כבר מחליף: הבלם איתן רצון, שעל מועמדותו פורסם באתר, אמור לחתום ביום ראשון על חוזה לחמש שנים. באר שבע תשלם לעכו 150 אלף שקל. את השחקן מייצג סוכן השחקנים אפי סופר. ההחלטה לגבי רותם חטואל תתקבל בהמשך.

אתמול אישרו במועדון גם כי מרואן קבהא ואנתוני וארן הגיעו להסכמות על קיצוץ של 40 ו-30 אחוז. הקשר סגר כבר לפני שבועיים את רוב הפרטים, אבל ניסוחים שונים בחוזה עיכבו את החתימה הסופית. "חשוב מאוד ששחקן כמו מרואן נשאר אצלנו", אמרו במועדון. "בניגוד לשחקנים אחרים, הוא הוכיח לאורך כל הדרך שהוא רוצה לשחק בהפועל באר שבע".

מרואן קבהא
מרואן קבהא | אריאל שלום

לקראת משחק "אלוף האלופים" מול מכבי תל אביב מחר (שבת, 20:10 בספורט1), יוסי אבוקסיס תרגל את עמית ביטון במרכז ההגנה. תומר יוספי בספק למשחק בגלל פציעה וייתכן שיפתח על הספסל. שלושת הזרים של הקבוצה לא ייכללו בסגל.

הרכב משוער: אוהד לויטה; אור דדיה, עמית ביטון, שיר צדק, לואי טאהא, שון גולדברג; נאור סבג, מרואן קבהא, רמזי ספורי, איתמר שבירו; קייס גאנם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי