שביט: "המשחק מול הפועל חיפה לא היה אינדיקציה לכלום"

אלדד שביט
אלדד שביט | bola studio

מאמן בני סכנין לא התרשם מה-0:2 של קבוצתו על חניכיו של חיים סילבס: "מאוכזב מהפורמט. אם לא נביא שחקנים בכירים אז לא נראה שום דבר גם מהשחקנים המקומיים"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אחרי עונה אחת בליגה הלאומית, בני סכנין שבה לליגת העל ואתמול (ראשון) פתחה רשמית את העונה כשניצחה 0:2 את הפועל חיפה במסגרת המחזור הראשון של שלב הבתים של גביע הטוטו. עם זאת, המאמן אלדד שביט התראיין לתכנית הספורט של 103FM ולא נשמע כל כך מרוצה.

"יכולנו במשחק לשחק טוב ולשחק רע ובחרנו לשחק טוב על אף שזו לא אינדיקציה לקראת ההמשך", אמר שביט. "זה לא ההרכב המלא. היינו בלי שבעה שחקנים משמעותיים, חלק לא עברו בקרה וחלק נמצאים בבידוד. שיחקנו אתמול בלי זרים בכלל ועם סגל תוצרת מקומית פלוס שחקן נבחן מליגה א'. זה הסתדר דווקא יפה והיה משחק טוב".

האם הוא אופטימי בעקבות הניצחון: "לא, שוב, כי המשחק הזה הוא לא אינדיקציה לשני הצדדים. גם בהפועל חיפה לא שיחקו הרבה שחקנים חשובים. יש לי דווקא איזו אכזבה מהפורמט. אני חושב שבגלל הקורונה היה אפשר לחשוב על פורמט אחר שהיה מייצר הכנה אמיתית לקראת העונה. אין לי בעיה עם הפורמט בעונות הרגילות, אבל ברגע שהזרים נכנסים לבידוד בימים כאלה אולי צריך לחשוב על משהו טיפה שונה. בסופו של דבר הזרים זה חצי קבוצה, כי אמורים להיות חמישה זרים בהרכב, זה מה שאתה מתכנן כשאתה מחתים זרים. אתה לא יכול להתכונן לעונה בלי השחקנים האלה".

שחקני בני סכנין חוגגים | מאור אלקסלסי

"סכנין לא קבוצה חדשה בליגה וכולם יודעים טוב מאוד שהקבוצה צריכה לצמוח מזה שיש לה פס ייצור ודור עתיד, אבל אם לא תביא שחקנים בכירים שיובילו את הקבוצה אז גם לא תראה שום דבר מהשחקנים המקומיים שלך", המשיך המאמן. "צריך להיות שילוב בין שחקני הבית לשחקנים הבכירים. הדרישות שלי לא בשמיים, אנחנו רוצים לצרף זר נוסף שאנחנו במשא ומתן איתו ואחרי זה מבחינתי אפשר 'לסגור את הבסטה'".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי