חדרה באולטימטום לג'ראפי: "סדר את עניינך מול אשדוד עד סוף השבוע"

יואב ג'ראפי מאוכזב
יואב ג'ראפי | דני מרון

במועדון לא מתכוונים להמשיך עם סאגת השוער, הציבו לו אולטימטום וכבר בודקים אופציות נוספות, ביניהן עומרי גלזר ורובי לבקוביץ'. הזרים בתמונת ההרכב לכפר סבא בשלישי

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

בהפועל חדרה יצאו מרוצים מה-1:1 מול מכבי פתח תקווה ביום שבת, ובעיקר הביעו שביעות רצון מהיכולת של הקבוצה בשלב כה מוקדם של העונה. גם המאמן שרון מימר החמיא לחלק מהשחקנים, אך מודע לכך שחדרה עוד רחוקה מהיכולת לה הוא מצפה במסגרת הליגה. מעבר לכך, הקבוצה הגיעה למשחק ללא השחקנים הזרים, כאשר רק שניים מהם שותפו כמחליפים.

אתמול (ראשון) נחת בישראל הזר החמישי של הקבוצה, אודה אונריודה, שנכנס לבידוד של שבועיים ובמקביל המועדון פנה למשרד הבריאות בטענה לבטל את הבידוד מכיוון שהשחקן ערך בדיקת קורונה עם עלייתו לטיסה לארץ.

מחר הקבוצה תפגוש את הפועל כפר סבא בחוץ, כאשר הבלם ג'ונתן סיסה, שפותח עונה שנייה בחדרה ולא שיחק במשחק הראשון, עשוי לערוך בכורה לעונה זו. הזרים גוסטבו מרמנטיני ויאיא מלג'ה, עשויים לקבל קרדיט בהרכב הראשון. שובל גוזלן, שנכנס כמחליף מול פ"ת, עשוי אף לפתוח ב-11.

ג'ונתן סיסה
ג'ונתן סיסה | אריאל שלום

מי שעדיין לא ישחק, אם בכלל, הוא השוער יואב ג'ראפי. כפי שפורסם בספורט1, בעלי מ.ס אשדוד, ג'קי בן זקן, הבהיר שג'ראפי שייך לו לאחר שהפועל תל אביב לא עמדה בחוזה ולכן הוא דורש דמי השאלה. בחדרה הבהירו לשוער כי הוא צריך להסדיר את שחרורו מעיר הנמל עד סוף השבוע, ובמידה שזה לא יקרה, במועדון יעברו לאופציות אחרות אל בין הקורות, כאשר המועמדים הם עומרי גלזר ורובי לבקוביץ'.

הרכב משוער: עדי טבצ'ניק, דיא לבאבידי, מנשה זלקה (ג'ונתן סיסה), וויסאם רבאח, עבדאללה ג'אבר, תמיר גלזר, ריף מסיקה, יאיא מלג'ה (עומר לקאו), גוסטבו מרמנטיני, אסי גומה, שובל גוזלן (דור מוסקוביץ').

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי