בן זקן דורש תשלום תמורת ג'ראפי, שעשוי לעזוב את חדרה. נועם כהן סיכם

יואב ג'ראפי
יואב ג'ראפי | דני מרון

בעלי מ.ס. אשדוד דורש תמורה כספית על השוער שעזב את הפועל תל אביב. רובי לבקוביץ' סומן כמחליף אפשרי, מגן מכבי תל אביב יצטרף בהשאלה. גומה חזר

(גודל טקסט)

אחד השחקנים שקיבלו לפני מספר שבועות הודעת שחרור מהפועל תל אביב בטענה לסעיף כוח עליון היה יואב ג'ראפי, שהספיק מאז לחתום בהפועל חדרה, אלא שביממה האחרונה התעוררה בעיה סביב המעבר של ג'ראפי, משום שבעלי מועדון ספורט אשדוד, ג'קי בן זקן, מתנגד לחתימה. הסיבה: ג'ראפי חתם בקיץ שעבר אצל האדומים תמורת 3.3 מיליון שקלים, כאשר הפועל תל אביב הייתה צריכה להעביר חלק מהסכום מדי שנה. עד כה הפועל לא השלימה את הסכום המבוקש ולכן בן זקן טוען כי המעבר אינו תקף. אם הפועל תשלם את יתרת החוב, בן זקן יסיר את התנגדותו למעבר.

בחדרה מסרבים לשלם דמי העברה או השאלה ויבקשו מג'ראפי להסדיר את שחרורו מול אשדוד או להתנתק מהחוזה, כאשר בינתיים כבר סומן מחליף אפשרי במקומו – רובי לבקוביץ', שסיים את חוזהו בהונבד ההונגרית: "אנחנו מקווים שג'ראפי ימצא את הפתרון, אך מוכנים לכל תסריט", אמרו בחדרה.

בתוך כך חדרה קרובה להחתמה נוספת, כאשר סיכמה על השאלתו של מגן מכבי תל אביב נועם כהן. האחרון כזכור שיחק בעונה האחרונה בסקציה נס ציונה, גם כמושאל ובקיץ שב לאימוני הצהובים ואף סומן לשמש כמגן המחליף של מאור קנדיל לאחר עזיבתו של אנדרה ג'ראלדש. אולם, לאור החתמתו של בן ביטון הוחלט שכהן ייצא להשאלה נוספת, וכאמור קבוצתו הבאה תהיה הפועל חדרה.

בקבוצה של שרון מימר חיפשו מגן נוסף שיהווה תחרות לדיא לבאבידי ולכן עלה שמו של כהן. לאור היחסים הטובים בין חדרה למכבי תל אביב, הסכימו הצהובים להעביר את השחקן כדי שיצבור דקות משחק נוספות בעונה הקרובה.

נועם כהן
נועם כהן | מאור אלקסלסי

מאוחר יותר הודיעה חדרה כי החלוץ אסי גומה שהושאל בעונה האחרונה להפועל רמת גן, סיכם רשמית על חזרתו לקבוצה: שמח לחזור הביתה לעזור לקבוצה במטרות שלה ותודה על האמון בי. מחכה כבר להחזיר על המגרש! שתהיה לנו עונה מלאה בהישגים בעזרת השם".

אסי גומה | הפועל חדרה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי