דוניס העביר אימון למרות שטרם מונה. גולסה הגיע להבנות עם מכבי ת"א

אייל גולסה
אייל גולסה | אריאל שלום

המאמן פגש לראשונה את חניכיו לקראת הגומלין נגד באר שבע, אולם האלופה עדיין לא הוציאה הודעה. הצדדים חידשו את השיחות, הקשר יחתום בימים הקרובים וישתכר כ-300 אלף דולר

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי משא ומתן ארוך, אייל גולסה ומכבי תל אביב סוף סוף הגיעו להבנות. על פי גורמים הקשורים לעסקה, גולסה יחתום על חוזה לשנתיים כבר בימים הקרובים, אחרי שמספר סעיפים טכניים יקבלו אישור מהאלופה.

כפי שפרסמנו, השיחות עם גולסה נמשכו אתמול והוא אמור להרוויח כ-300 אלף דולר לעונה אצל האלופה, זאת לאחר שכבר אתמול התברר כי המאמן גאורגיוס דוניס אישר את החתמתו. גולסה יצטרף לשרן ייני, אבי ריקן ואיתי שכטר שכבר חתמו על חוזה חדש.

במקביל, דוניס פגש הערב (שלישי) לראשונה את שחקניו החדשים והעביר אימון בכורה, זאת למרות שמכבי תל אביב טרם הודיעה רשמית על מינויו למאמן הקבוצה. מקורבים לעסקה אומרים שמדובר בעניינים טכניים וזה יקרה ביממה הקרובה.

יורגוס דוניס | דני מרון

בנוסף, במועדון עדיין פועלים מול משרד הבריאות בנוגע למאמן, שכבר עבר בדיקת קורונה ואובחן כשלילי. ההערכה היא שבסופו של דבר משרד הבריאות יאשר שיעמוד על הקווים במשחק הראשון באירופה השנה, כשמכבי ת"א תארח את ריגה בעוד שמונה ימים. את גומלין "אלוף האלופים" נגד הפועל באר שבע יעביר בכל מקרה פטריק ואן לוון, שכן המועד קרוב מדי והמאמן, שהגיע היום לקריית שלום, העביר כאמור רק אימון אחד.

"זה פשוט אבסורד אם לא יאשרו", אמר אתמול שחקן במכבי תל אביב. "הלטבים מגיעים הנה מחו"ל. אם הוא צריך להיכנס לבידוד, כולם צריכים להיכנס לבידוד ולא ניתן לשחק". כך או כך, המאמן צפוי להגיע לאימון היום מצויד במסיכה.

בתוך כך, אחרי הדיווח לפי סיכם את תנאיו בסראגוסה, בלם מכבי ת"א ז'איר אמאדור נחת לבדיקות רפואיות בסראגוסה. הפורטוגלי ניהל משא ומתן ארוך עם הספרדים וכבר סגר לפי הדיווחים לשנתיים. בצילומים שהתפרסמו בספרד נראה אמאדור כשהוא מגיע לבדיקות הרפואיות. בכך, הזר היחיד שנשאר לאלופה כעת הוא אנריק סבוריט שעשוי להישאר בקבוצה בהיעדר הצעה מפתה עבורו.

ז'איר אמאדור | צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי