פלשר מתקרב למכבי פ"ת, אליאור משעלי מועמד

דניאל פלשר | דני מרון

הבלם, ששוחרר מבני יהודה, צפוי להצטרף למלאבסים, במדיהם שיחק כמושאל בעונה הקודמת. החלוץ שנבחן עשוי להצטרף. סוליץ' יחל להתאמן מחר, גיא לוזון מרוצה מהחתמת סאקי: "בחור צעיר עם הרבה פוטנציאל"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה השלימה אתמול (שני) רשמית את החתמתו של הקשר הגנאי אלביס סאקי, שיצא מבידוד וחתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת. דבר דומה ייעשה ב-48 השעות הקרובות עם הקשר הבוסני אסמיר סוליץ', שנחת בארץ לפני כשבוע וחצי.

"הוא בחור צעיר עם הרבה פוטנציאל בעמדה מספר 6", התייחס המאמן גיא לוזון להחתמתו של סאקי. "אנחנו כקבוצה והוא כשחקן נעשה הכל כדי למצות את הפוטנציאל שלו ולהשלים את המטרות שלנו".

סוליץ' צפוי להתחיל להתאמן עם הקבוצה כבר לאחר המשחק הערב מול מכבי נתניה במסגרת המחזור השני של שלב הבתים של גביע הטוטו, והבוסני אומר ולחתום גם הוא על חוזה דומה. המלאבסים מקווים שהוא יהיה הזר הדומיננטי העונה, לאחר שבעברו היה מועמד למכבי חיפה.

גיא לוזון | דני מרון

בפ"ת ישלימו מחר גם את צירופו של הבלם דניאל פלשר ששוחרר מבני יהודה, כאשר שחקן נוסף שעשוי לחתום ובצוות המקצועי שוקלים זאת בחיוב הוא החלוץ אליאור משעלי, שנבחן בקבוצה במהלך השבוע האחרון.

"זאת הרגשה נהדרת לחזור לליגת העל ומכבי פ"ת זה מועדון שצריך להיות בה. הייתה לנו תחושת החמצה בשבת, אבל אנחנו באים לנתניה עם מטרה לנצח ולהציג את הכדורגל שלנו", התייחס הקשר גיא חדידה להתמודדות הערב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי