איינבינדר לא בסגל, שחקנים: "אצילי? כבר קלטו שחקנים שהיו מעורבים בפרשות"

עומר אצילי
עומר אצילי | אריאל שלום

לצד קומץ שמתנגד להחזרת הקשר, חוגג מחפש פתרון יצירתי שירצה את הצדדים וזוכה לתמיכת הסגל. שחקני הרכש וביניהם דגני עברו בבקרה וישחקו נגד הפועל ת"א, הקשר שהוחלט לשחררו יישב ביציע. מלול או גולדנברג יגיעו?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

למרות המשחק הערב מול הפועל תל אביב (שלישי, 21:00), בבית"ר ירושלים עדיין עסוקים בסוגיית עומר אצילי. כזכור, רוב אנשי המועדון בעד החתמת הקשר, כולל הבעלים משה חוגג, אבל זה עדיין לא קיבל את ההחלטה הסופית בעניין. בימים האחרונים מופעל לחץ גדול מהאוהדים לסיים את הסאגה כבר עכשיו, אם כי במועדון קיבלו ביומיים האחרונים גם הודעות מאוהדים ותיקים שמתנגדים למהלך, בטענה לבעיה מוסרית. חוגג לוקח בחשבון את שני הצדדים, למרות שבשלב זה ההערכה היא שהוא נוטה להחתים את קשר מכבי תל אביב.

אתמול עלה רעיון לפיו השחקן יסכם במועדון, אך אם הפרקליטות תרשיע אותו הוא יוותר על החוזה וישוחרר באופן מיידי. במועדון שוקלים בכובד ראש האם לנהוג כך, אך האפשרות הזאת היא כנראה הטובה ביותר במצב הנוכחי, אלא אם חוגג יחליט לחכות להכרעת הפרקליטות שעשויה להתקבל רק בעוד מספר שבועות, ואולי גם לאחר סגירת חלון ההעברות בחודש אוקטובר (למרות הודעות מכבי תל אביב, אצילי עדיין לא שחקן חופשי).

עומר אצילי
עומר אצילי | מאור אלקסלסי

אתמול התבטא אחד משחקני בית"ר, שנמנה עם אלה שתומכים בהבאת אצילי: "צריך לזכור שבית"ר ידעה לקבל לכאן שחקנים שהיו מעורבים בפרשות כאלה ואחרות. נכון שחלקם כבר לא כאן, אבל הם היו חלק מאיתנו. זה עבר כאשר הם וזכו לתמיכה של ההנהלה והקהל". גם שחקנים אחרים עימם שוחחנו שידרו מסר דומה וטענו כי יחבקו את אצילי כשיגיע לבית וגן. "הוא עשה טעות והפנים טוב אותה. זה ילווה אותו לכל החיים. אין שום טעם להרוס לו את הקריירה. אני מכיר אותו ובבסיס מדובר בשחקן עם לב ענק. אני לא מצדיק את מה שקרה, אבל במקום לבקר צריך לתת לפרקליטות להחליט".

כפי שפרסמנו אתמול, במועדון אישרו כי נעשתה התקדמות משמעותית מול הבקרה התקציבית ולמעשה כל שחקני הסגל עברו. המשמעות היא שאוראל דגני ואורן ביטון צפויים לפתוח בהרכב מול הפועל תל אביב , בעוד טל בן חיים ועידן ורד יפתחו ככל הנראה על הספסל.

אוראל דגני
אוראל דגני | בית"ר ירושלים, רשמי

לעומתם, דן איינבינדר שתורגל אתמול לאורך כל האימון בהרכב, נותר מחוץ לסגל. הקשר קיבל היום הודעה כי לא ייכלל בסגל ונראה כי מדובר באיתות לשחקן מצד המועדון ולא בהחלטה מקצועית. כזכור, בבית"ר ירושלים מנסים להשתחרר מחוזהו ולא מתכוונים להשאירו אם לא יקצץ כ-35 אחוז משכרו.

ומה עם עמדת המגן הימני? אתמול פרסמנו כי שני מועמדים מתחרים על העמדה הזאת. בית"ר ירושלים כבר ביררה פרטים ראשוניים על דור מלול וחגי גולדנברג והאפשרות שאחד מהם יגיע בסופו של דבר לבירה סבירה.

דן איינבינדר | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי