בבאר שבע אישרו: "ספורי קיבל אור ירוק לחפש לעצמו קבוצה"

הנתק בין הצדדים נמשך וכל עוד הקשר לא יקצץ בשכרו, הוא לא יישאר בקבוצה. לא צפוי להיות בסגל של אבוקיסיס לגומלין אלוף האלופים. חטואל עשוי לפתוח בחוד לצד גאנם, קלטינס יחזור מפציעה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הנתק בין הפועל באר שבע לרמזי ספורי נמשך. כפי שפורסם לראשונה באתר, הקשר קיבל הודעה מהפועל באר שבע לפיה הוא יכול למצוא לעצמו קבוצה, אלא אם יסכים לקצץ 40 אחוז בחוזה שלו, על פי המתווה החדש של המועדון לקיצוץ הדרגתי בשכר.

ספורי מסרב ובוחן הצעה מהפועל תל אביב, כשגם מכבי נתניה התעניינה בשירותיו. גורם במועדון הבהיר: "אם ספורי ירצה להישאר בכוח, הוא יישאר. השאלה היא מה יהיה מעמדו בקבוצה. לא נשאיר שחקנים שלא מוכנים לקצץ. הוא קיבל אור ירוק לחפש לעצמו קבוצה". לעומתו, קייס גאנם סיכם את רוב הפרטים בהסכם וצפוי לחתום בקרוב.

במועדון אישרו הבוקר את הפרסום באתר לפיו החלוץ רותם חטואל חתם במועדון לשלוש עונות. זהו הרכש הישראלי הרביעי אחרי דודי טויטו, סינטיהו סלליך ואיתן רצון. חטואל, שחתם באמצעות סוכנו עידו קרן כבר אתמול, אמר: "אני מאוד שמח לחתום במועדון. אני אתן מעצמי 100% על מנת לשמח את הקהל האדיר של הפועל באר שבע. אני מודה לצוות המקצועי ומקווה להחזיר על המגרש".

רותם חטואל, עידו קרן ואסי רחמים | הפועל באר שבע, רשמי

במקביל, במועדון ממתינים להתפתחויות גם בגזרת דור ג'אן. אם החלוץ לא ייצא לאירופה, קיימת אפשרות שהצוות המקצועי יחליט להחתימו. לקראת המשחק הקרוב של הדרומיים במסגרת גומלין אלוף האלופים נגד מכבי ת"א אמר המאמן יוסי אבוקסיס: "זה לא המצב האופטימלי. לא התוצאה מהמשחק הקודם ולא ההכנה שלנו מכל מיני סיבות. אנחנו צריכים להגיע להשיג תוצאה טובה עם עוד משחק הכנה טוב".

אבוקסיס הוסיף: "המטרה שלנו בגדול היא להגיע מוכנים לליגה למשחקים באירופה. אנחנו צריכים להיראות יותר נגד מכבי ת"א, במיוחד יותר טוב מהמחצית הראשונה של המשחק הקודם". באימון המסכם למשחק ספורי כלל לא היה בסגל ולא צפוי להיות גם מחר.

אבוקסיס החל גם לשלב את שחקני הרכש שלו. סלליך כנראה לא יפתח בהרכב, אבל ישולב במשחק. חטואל וקייס גאנם צפויים לקבל הקרדיט ולפתוח בחוד. שלושת הזרים של הקבוצה בבידוד כמובן ולא יהיו בסגל. שון גולדברג יעלה בצד שמאל של ההגנה. בנוסף לשחקני הבית אילי מדמון ותומר יוספי, כשגם דוד קלטינס שהתגבר על הפציעה תורגל באימון.

קייס גאנם מול מתן בלטקסה. במועדון חושבים שהשאלתו הכרחית | דני מרון

הרכב משוער: אוהד לויטה, אור דדיה, שיר צדק, לואי טאהא, שון גולדברג; דוד קלטינס, אילי מדמון, נאור סבג, תומר יוספי, קייס גאנם, רותם חטואל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי