ביקורת קשה בבני יהודה על משחק ההגנה, דור ג'אן יעזוב

בשכונת התקווה לקחו קשה את מופע האימים ב-5:1 לאשדוד: "בשום סיטואציה זה לא יכול להיראות ככה". החלוץ במו"מ עם קבוצות מפולין ואוסטריה, אך שום דבר לא קרוב לסיכום. אופטימיות בנוגע לצירוף עמית כהן

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

לא כך ציפתה בני יהודה להיראות במשחקה השני לעונת 2020/21. דווקא אחרי ה-0:0 מול בית"ר ירושלים במחזור הראשון של גביע הטוטו, ממנו שאבו אופטימיות במועדון, הקבוצה התפרקה אתמול (שלישי) לחלוטין עם הפסד 5:1 משפיל למ.ס אשדוד ורביעייה מרגליו של שגיב יחזקאל אל מול משחק הגנה נרפה וחלש מאוד.

ניב זריהן וסתיו פיניש ערכו בכורה, כשפתחו בהרכב והוחלפו במחצית, וזה דווקא החל לא רע, כאשר הכתומים עלו ל-0:1 בדקה הרביעית. במחצית השנייה ובעיקר לקראת הסיום נרשם מופע אימים הגנתי, כשטעות אחרי טעות ורכות בלתי מוסברת במרכז השדה הביאו לסיום החד צדדי. 

אליסון דוס סנטוס, שחזר לעניינים וערך משחק ראשון העונה אחרי שחתם על חוזהו החדש, היה חלש מאוד ועורר תהיות האם הוא היה הבלם הזר הנכון לקראת ההמשך, שכן גם ככה הורמו לא מעט גבות על ההחלטה להמשיך עם הברזילאי. גם אבישי כהן לא רשם משחק טוב בלשון המעטה. השוער הצעיר עומר ניראון לא היה אף הוא במשחק גדול, אך במועדון לא האשימו אותו. עם זאת, הזהובים לא שוללים אופציית צירוף שוער ישראלי וגיא חיימוב נמצא על הפרק, כאשר בבני יהודה אף ישקלו לפנות שוב לאריאל הרוש. 

אליסון דוס סנטוס
אליסון דוס סנטוס. מעורר ספקות בשכונה אחרי מופע האימים | אריאל שלום

גם משחק ההתקפה לא עבד טוב והקבוצה לא הגיעה ליותר מדי מצבי הבקעה ממשיים. פדרו קמפוס היה חלש משחק שני ברציפות ולא הראה יותר מדי. דור ג'אן נותר על הספסל במשך 90 דקות, ושחקנים הופתעו מההחלטה שלא לשתף אותו: "איך אפשר לא לשחק עם החלוץ הכי טוב שלך?", אמר שחקן בקבוצה.

ג'אן לא שותף מכיוון שהוא צפוי לעזוב בקרוב את בני יהודה. השחקן, כידוע, מעורר עניין בפוגון שצ'צ'ין הפולנית ובקבוצות נוספות מהמדינה, כמו גם באוסטריה וינה. בני יהודה הסכימה לשחררו בחינם תמורת אחוזים ממכירה עתידית, וסוכנו מנהל את המשא ומתן. עם זאת, שום דבר כרגע לא נמצא בשלבים מתקדמים, אך בימים הקרובים צפויות התפתחויות.

"גם מול בית"ר היינו לא טובים בחצי שעה האחרונה ועכשיו זה שוב קרה לנו. הם כבשו בקלות בלתי נסבלת, בשום סיטואציה זה לא יכול להיראות ככה, גם אם זו פתיחת העונה והסגל עוד לא מוכן", ביקרו בקבוצה את היכולת אתמול. הסגל אכן עדיין לא מוכן, ובמועדון רוצים לצרף עוד בלם, מגן או שניים וחלוץ, וכאמור, ייתכן שגם שוער.

בגזרת ההגנה, בבני יהודה קיימת אופטימיות בנוגע לצירופו של עמית כהן. המגן, שמשמש כקפטן הפועל רעננה החל מעונה זו, עשוי להצטרף בהשאלה ובקבוצה מאמינים שיגיעו למתווה המתאים מול היורדת הטרייה ללאומית. כמו כן, טל כחילה עדיין נמצא בין המועמדים, כשהשם החדש שנוסף לרשימה הוא עומר דנינו, ששוחרר ממכבי פתח תקווה.

אריאל הרוש
אריאל הרוש. על הכוונת של בני יהודה | ANP Sport / Contributor

המאמן אלישע לוי אמר בסיום: "אף לא נעים להפסיד ככה. אנחנו לא בוחרים את זה, זה חלק מהמשחק. חשוב ביותר שנדע להפיק לקחים ממה שקרה במשחק הזה ובמיוחד בחצי השני. לא היינו קרובים, לא שיחקנו נכון והיינו מאוד חשופים להתקפות מעבר של אשדוד. כל מה שהיינו אמורים לעשות נכון – עשינו בצורה לא טובה. זה המחיר ועכשיו אנחנו מסתכלים הלאה אל המשחק הבא. ננתח את המשחק. לא הייתה בעיה לראות שהיינו מאוד חשופים באמצע וזה מה שהכריע".

סתיו פיניש הוסיף: "לא ככה רציתי שיסתיים משחק הבכורה שלי. ייחלתי לפתיחה אחרת וחשבתי שניראה אחרת. אני חושב שהתחלנו טוב את המשחק בחצי השעה הראשונה. אחר כך קצת נרגענו וזה לגיטימי לתקופה הזאת של העונה. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיראות כמו שנראינו במחצית השנייה, בטח לא מבחינת האגרסיביות והרכות. הגיעו לנו בקלות לשער. אנחנו צריכים לתקן את זה ויש לנו עוד זמן".

אלישע לוי. יש עוד הרבה עבודה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי