"דוניס השתגע מזה": נחשפו פרטי החוזה של איביץ' בווטפורד

ולדימיר איביץ' | אודי ציטיאט

לפי התקשורת היוונית, המאמן החדש של מכבי תל אביב הופתע לראות שהאדם אותו הוא מחליף משתדרג לקבוצה אנגלית ובשכר גבוה משמעותית מזה שקיבל בקריית שלום

(גודל טקסט)

אתמול (רביעי) בשעות הערב המאוחרות, חשפו בבריטניה כי אקס מכבי תל אביב, ולדימיר איביץ', יחתום לשנתיים כמאמנה החדש של ווטפורד, הקבוצה שנשרה בחודש שעבר לצ'מפיונשיפ.

איביץ' יהיה המאמן ה-12 של "הצרעות" בשמונה השנים האחרונות וינסה להשיב אותם לליגה הבכירה – משימה בה עמד בהצלחה בפעם האחרונה סלבישה יוקאנוביץ', שבשל מחלוקות על חוזהו עזב, לא זכה לאמן אותה בפרמיירליג ובמקום זאת עבר למכבי תל אביב והעפיל איתה לליגת האלופות.

הבוקר (חמישי), לקראת הכרזה רשמית בימים הקרובים מצד ווטפורד, גם ביוון עסקו במינוי הצפוי של איביץ' ובמפתיע גם התייחסו לכך שמאמנה החדש של מכבי תל אביב, גאורגיוס דוניס שמונה אתמול בבוקר רשמית לתפקיד, "השתגע" לראות את איביץ' עובר ממכבי תל אביב לאנגליה.

גאורגיוס דוניס באימון | מכבי תל אביב, רשמי

לפי הדיווח, דוניס, ששיחק בעברו בפרמיירליג, חולם לעבוד באנגליה, אולם עד כה רק זכה להיות מועמד להאדרספילד בשנה שעברה, מעבר שלא הבשיל בשל העובדה שהיה תחת חוזהו בפנאתינייקוס. כעת, מכיוון שהיה חופשי בשבועות האחרונים, אומרים ביוון שהוא בוודאי חש תסכול לראות את איביץ' זוכה לקרדיט בממלכה לאור היותו צעיר יותר מדוניס ובוודאי הרבה פחות מנוסה – ווטפורד בסך הכל תהיה קבוצתו השלישית בקריירה אחרי פאוק ומכבי תל אביב. מנגד, הוא גם רואה כיצד איביץ', כמו מאמנים שהיו לפניו בתפקיד, הצליח ממכבי תל אביב לצאת לקבוצה מליגה בכירה משמעותית גם מהיוונית.

לפי הפרסומים ביוון, איביץ' כעת יכפיל את שכרו בווטפורד לעומת חוזהו בקריית שלום. הסרבי השתכר כ-300 אלף יורו בעונתו הראשונה במכבי תל אביב ולאחר האליפות ההיסטורית בפער של 31 נקודות שכרו הוכפל שכרו לכ-600 אלף יורו בעונה, כך על פי הדיווח כאמור. כעת, באנגליה הוא צפוי להשתכר כמיליון יורו נטו לעונה שכר בסיס, משמע לא כולל מענקים.

ולדימיר איביץ' | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי