התקדמות משמעותית בין מכבי חיפה לג'ורג' מנדז'ק

ג'ורג' מנדז'ק
ג'ורג' מנדז'ק | ערן לוף

הירוקים העלו את ההצעה הכספית לקשר כדי לשכנעו להצטרף ולקדנציה שנייה במועדון, הקמרוני מעוניין בחוזה ליותר מעונה אחת. גורם במועדון אישר את הפרטים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ההכנות לקראת פתיחת עונת 2020/21 בליגת העל בעיצומן. מכבי חיפה, הטוענת לכתר, סיימה הבוקר (שישי) את מחנה האימונים שנערך בכפר גלים. במהלכו, קיימו הירוקים שני משחקים רשמיים במסגרת גביע הטוטו (ניצחון על קריית שמונה והפסד מפתיע בדוחא נגד בני סכנין).

למרות שאגרו רק שלוש נקודות, במכבי חיפה הביעו שביעות רצון מהמחנה שהיה אינטנסיבי וכלל הרבה אסיפות של המאמן החדש ברק בכר, שניסה בין היתר גם לתרגל במהלכו מספר שיטות משחק במטרה להכין את הקבוצה לקראת מחזור הפתיחה בסוף החודש מול הפועל חדרה.

במקביל, התקדמות משמעותית במו"מ מול ג'ורג' מנדז'ק. בחיפה עשו בימים האחרונים מאמצים רבים כדי לשכנע את הקמרוני לחזור לקבוצה והעלו לו את ההצעה הכספית. הקשר רוצה חוזה ליותר מעונה אחת ובמועדון צפויים להסכים לדרישתיו. גורם בקבוצה אישר את הפרטים: "הוא מועמד בכיר להצטרף". כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1 לפני מספר שבועות, כבר אז נערכה שיחה בין מנדז'ק לבין ברק בכר ומנהל מחלקת הסקאוטינג גל אלברמן, כאשר הקמרוני היה השם הראשון אותו רצ בכר במועדון הירוק.

צפו בסיכום המחנה של מכבי חיפה

"מאוד התאכזבנו מהיכולת ומהגישה של השחקנים במשחק מול סכנין, אבל אפשר להגדיר את המחנה כמוצלח מכל הבחינות", סיכמו הבוקר בחיפה. מי שנעדר ממרבית המחנה הוא הבלם טרנט סיינסבורי, שהיה אמור לחזור במהלך סוף השבוע, אך עדיין סובל מכאבים במפשעה וצפוי לשוב לאימונים רק לאחר הדרבי מול הפועל חיפה (ראשון ב-20:15).

צפו במכבי חיפה מפסידה 1:0 לסכנין

בינתיים, מכבי חיפה ממשיכה לעבוד במלוא המרץ על מציאת בלם זר, ככל הנראה על חשבון סיינסבורי המאכז, והדעות במועדון חלוקות. מצד אחד, ישנם גורמים בכרמל שסבורים כי נכון להביא זר מהר ככל הניתן וזאת בשל הבידוד שיגרום לו להיעדר מהמשחקים הראשונים של העונה.

מנגד, אחרים טוענים כי בכדי לעשות צעד נוסף אל עבר זכייה באליפות, אסור למכבי חיפה להסתפק בזר בינוני – והיא צריכה להמתין עד אשר יימצא שחקן ברמה גבוהה שיוכל לסייע במאבק המסתמן מול מכבי תל אביב. "שרי, שהוא בול פגיעה שלנו, חתם פחות משבועיים לפני מחזור הפתיחה. כלומר, הסבלנות השתלמה", הסבירו אותם גורמים. ומה חושב על כך המאמן? ימים יגידו.

ברק בכר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי