קונטה מחזיק בהצעה מטורקיה. הערכה: יימכר לפני פתיחת העונה

בבית"ר מנסים לסיים את הסאגה כדי להחתים מגן ישראלי. אוחנה הוא זה שנתן את ההוראה להוציא את איינבינדר מהסגל. לחץ על אור זהבי לעזוב. רוב השחקנים בעד צירופו של אצילי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

נציגו של אנטואן קונטה הודיע לבית"ר ירושלים כי הוא מחזיק במספר הצעות והכוונה היא לנסות ולסיים את סאגת מכירתו עוד לפני תחילת העונה. לספורט1 נודע כי קונטה מחזיק בהצעה מטורקיה וכרגע נציגיו בוחנים את האפשרות להעבירו לשם, בתנאי שבית"ר תסתפק בסכום מכירה נמוך יותר. גם הצעות אחרות על הפרק ונראה כי מה שיקבע את היעד הוא בעיקר המחיר שתקבל בית"ר ולא רצונו של השחקן.

כפי שכבר פרסמנו בעבר, להוציא את גרסיה, בית"ר מוכנה למכור את שחקניה ללא כוונת רווח, כפי שעשתה עם פרדי פלומיין אותו מכרה במחצית מהמחיר שבו רכשה אותו מהפועל חדרה. בית"ר רוצה להחתים מגן ישראלי ותעשה זאת כשתדע שמעבר קונטה עומד להיחתם.

דן איינבינדר ממשיך להתאמן כרגיל. בסביבתו סיפרו כי מי שנתן את ההוראה לצוות המקצועי להוציא אותו מהסגל היה אלי אוחנה. חלק מהשחקנים תהו האם אוחנה היה מקבל גזירה כזאת כשחקן, משום שאיינבינדר, כך לטענתם, לא עבר כל עבירת משמעת או עבירה אחרת מכורח ההסכם בין הצדדים. בינתיים הוא התבקש לקצץ מחצית משכרו.

אנטואן קונטה | דני מרון

משה חוגג קיבל מסרים לפיהם עוד השבוע הפרקליטות תכריע בעניין עומר אצילי. בינתיים הדבר לא קרה. חוגג רוצה להחתים את אצילי ורוב השחקנים בעד המהלך. "הדעה שלו לא השתנתה", אמרו במועדון. "יש לחוגג את השיקולים שלו".

שלום אדרי קיבל מספר הצעות מליגת העל, כולל מהפועל חיפה והפועל כפר סבא, אבל בשלב זה טרם הוחלט לשחרר אותו. במועדון מעילים לחץ על אור זהבי לעזוב, ואם לא יעשה זאת בימים הקרובים ייתכן שיישאר שוב מחוץ לסגל. בצוות המקצועי לא בונים עליו כאחד משלושת הבלמים הבכירים.

עומר אצילי
עומר אצילי | אריאל שלום

בתוך כך, לקראת יציאת הקבוצה לאלבניה בשבוע הבא למשחק נגד טאואה במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית, הודיע המועדון על החלטתו לטוס עם חברת "ישראייר", על אף שהיו הצעות נוספות מחברות תעופה זרות וזאת כדי לקדם את הכלכלה הישראלית.

המשחק ייערך ביום חמישי הבא בשעה 17:30 שעון ישראל וינהל אותו צוות שיפוט קפריסאי. בית"ר תצא למשחק בטיסה חכורה ביום שלישי, יומיים לפני ההתמודדות, ותשוב מיד לאחר סיומו, כך שתנחת בישראל ביום שישי לפנות בוקר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי