בית"ר פנתה לקשר ארגנטינאי, אך העלויות גבוהות

מרסלו מלי | Gualter Fatia/Getty Images

על פי דיווח בארגנטינה, מרסלו מלי ששיחק בבוקה וספורטינג בדרך, אך בבירה לא עומדים כרגע בסכומים. במועדון הבהירו לזהבי: אם תישאר, לא תקבל הרבה קרדיט

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שמכרה את פרדי פלומיין לסמסונספור ובעקבותיו גם שחקן ההגנה אנטואן קונטה עשוי לעזוב לטורקיה, לבית"ר ירושלים נותר זמן להתפנות להחתמת זרים חדשים ועל פי דיווחים ב' טי.ווי.סי ספורט', הקבוצה מהבירה בדרך לצרף קשר בכיר מארגנטינה.

מדובר במרסלו מלי בן ה-28 המשחק בעמדת הקשר המרכזי, שזכור בעיקר מימיו בבוקה ג'וניורס ואף הושאל אחריה לספורטינג ליסבון, אמנם השחקן לא הצליח להשתלב בבירת פורטוגל ומשם נמכר בסכום של 1.5 מיליון יורו לראסינג קלוב, אליה משתייך עד היום.

על פי הדיווח, הקשר שחזר מהשאלה סנטרל קורדובה ולא נמצא בתוכניות של ראסינג, הסכים להצעתו של משה חוגג וישחק בעונה הקרובה בבית"ר ירושלים. לספורט1 נודע כי בית"ר ירושלים ביררה את העלויות של מלי, אולם כרגע הן גבוהות מדי עבורה. כך או כך, במועדון מחפשים קשר אחורי וכרגע אין כל התקדמות עם קשר מסוים. ההערכה היא שעד פתיחת הליגה הקבוצה, בשבוע הבא, המועדון ינסה להתקדם עם אחד המועמדים.

מרסלו מלי | Gabriel Rossi/LatinContent via Getty Images

בנושא אחר, אנטואן קונטה נחת בישראל וישהה בבידוד. במועדון מקווים שימצא קבוצה בהקדם כדי שיוכלו לצרף מגן ימני אחר. בשלב זה, ההצעות עבור ליוואי גרסיה אינן טובות מספיק ולא ברור האם יעזוב. עידן ורד נשאר בשלב זה בבירה וכך הדברים אמורים גם לגבי שלומי אזולאי.

במועדון ממשיכים להפעיל לחץ על אור זהבי ודן איינבינדר כדי שיעזבו. הראשון אמור לעזוב בהשאלה, הפועל תל אביב אף הציעה לממן חלק משכרו, אך הוא מעדיף להישאר. בבית"ר הבהירו לשחקן כי במידה ויישאר הוא לא יזכה לדקות משחק רבות. לגבי איינבינדר, השחקן טוען כי יש לו חוזה והוא לא מתכוון לקצץ כמחצית מהחוזה שלו.

אור זהבי
אור זהבי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי