בכר ימתין לפלאניץ' עד סוף השבוע: "יש מועמדים נוספים"

בוגדן פלאניץ' | האתר הרשמי

במכבי חיפה קבעו דד לציין לצירוף הבלם, שהודיע כי הוא בוחן אופציות אחרות. במקביל, ג'ורג' מנדז'ק, שכבר סגר את תנאיו, אמור לחתום לשנתיים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לאחר יום מנוחה, שחקני מכבי חיפה יחזרו היום (רביעי) לאימונים וימשיכו בהכנות לקראת המשחק מול הפועל ב"ש (שבת ב-19:00), כאשר המנצחת תסיים את גביע הטוטו במקום החמישי. את הכותרת יתפוס כמובן המאמן החדש של הירוקים, ברק בכר, שיפגוש לראשונה את הקבוצה אותה הוביל לשלוש אליפויות.

בינתיים, מכבי חיפה נחושה להודיע על החתמת שחקן רכש זר ראשון הקיץ. במועדון עושים מאמצים רבים להנחית ביומיים הקרובים את ג'ורג' מנדז'ק, שכידוע כבר סיכם את תנאיו במועדון ואמור לחתום לשנתיים. במקביל, בכרמל עובדים במרץ גם על חיזוק מרכז ההגנה, כשאחד המועמדים להחליף את טרנט סיינסבורי שעזב הוא הסרבי בוגדן פלאניץ'.

כידוע, פלאניץ' קיבל הצעה על סך כ-350 אלף יורו ממכבי חיפה, אך ציין כי הוא בוחן אופציות נוספות. נשיא סטיאווה בוקרשט, הקבוצה הרומנית בה שיחק הבלם בעונה החולפת, הצהיר לאחרונה כי הוא תחת חוזה בקבוצה, אולם השחקן עצמו טען כי הוא שוחרר והסביר כי הוא פנה לפיפ"א בכדי לקבל אישור רשמי לכך.

מסתבר שפלאניץ' לא קיבל משכורת במשך חודשיים ובקבוצת הרומנית טוענים שהחוזה שלו עדיין קיים, כאשר הדיווחים אומרים שהוא עתיד לתבוע את המועדון. בקאלי, הנשיא, הגיב: "אני אתבע אותו, לא הוא אותי. מי שרוצה אותו יצטרך לשלם לי עשרה מיליון יורו".

בעקבות הסאגה, מכבי חיפה הבהירה לנציגיו של פלאניץ' כי תמתין לו לכל המאוחר עד סוף השבוע. "אין סיכוי שנסבך את עצמנו בסיטואציה הזו", הסבירו במועדון והבהירו: "יש עוד כמה וכמה בלמים שמועמדים ובאים בחשבון".

ג'ורג' מנדז'ק
ג'ורג' מנדז'ק | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי