ג'ורג' מנדז'ק על סף חתימה במכבי חיפה, טרנט סיינסבורי שוחרר

ג'ורג' מנדג'ק
ג'ורג' מנדז'ק | ערן לוף

הקשר הקמרוני, שביקש להכניס בחוזהו מענק אליפות, צפוי לחזור לסמי עופר לאחר שהושגה התקדמות משמעותית במשא ומתן: "מראה על הרצונות שלו ושל המועדון". האוסטרלי צפוי לעבור לקורטרייק הבלגית

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

40 ימים עברו מאז שמונה ברק בכר לאימון מכבי חיפה, ואחרי ציפייה ארוכה, נראה שהירוקים בדרך לרכש משמעותי ראשון הקיץ. ג'ורג' מנדז'ק, הקשר האחורי הקמרוני ששיחק בקבוצה בעונת 2018/19 ועזב לאחרונה את ספרטה פראג, צפוי לחזור לסמי עופר בעונה הקרובה לאחר שסיכם את תנאיו בכרמל.

הצדדים ניהלו שיחות ארוכות בשבועות האחרונים במטרה לסגור את הפערים הכספיים, וביממה האחרונה חלה התקדמות משמעותית שהגיעה מכיוון הירוקים, לאור ההחתמות של היריבה הגדולה מכבי תל אביב וההחלטה של מוחמד עוואד לבדוק אופציות מעבר לים. בכרמל נחושים לראות את מנדז'ק חוזר לישראל ומסיים בזריזות את תקופת הבידוד על מנת לשלבו בסגל הקבוצה למשחקי הליגה האירופית. אם הירוקים יעברו את ז'לזניצאר בשבוע הבא (חמישי בספורט1), הם יוכלו לרשום את הקמרוני לסגל בשלב השני של המפעל.

בהנהלת מכבי חיפה מקווים לסגור את הפרטים האחרונים עם מנדז'ק במהרה ולחתום על חוזה, שע"פ המתווה המסתמן, יכלול מענק לזכייה באליפות ובגביע. בכרמל שמחו לראות את הכוונות של השחקן, שלא הצליח להשאיר חותם משמעותי בקדנציה הקודמת שלו בסמי עופר: "העובדה שהשחקן רוצה להכניס מענק אליפות מראה על הרצונות שלו ושל המועדון" אמר גורם מקורב לעסקה.

בסרטון: מכבי חיפה מנצחת בדרבי

לעומתו, זר שלא ימשיך בקבוצה לעונה נוספת הוא הבלם האוסטרלי טרנט סיינסבורי, שקיבל הודעת שחרור ממכבי חיפה בשעות אחר הצהריים. כזכור, עוד החל מפתיחת העונה אחד הרצונות הגדולים של המאמן בכר היה להתחזק בבלם זר בכיר על חשבונו של סיינסבורי, אף על פי שהאחרון קיבל מספר הזדמנויות במחנה האימונים. למרות שבחיפה הבהירו לבלם כי הוא ישוחרר רק ברגע שיימצא לו מחליף,  סוכניו כבר בחנו עבורו אופציות נוספות ובימים האחרונים הגיעה ההצעה מקורטרייק הבלגית. לכן הירוקים החליטו להיענות לפנייה של האוסטרלי ולשחררו.

סיינסבורי נפרד מישראל בפוסט: "אני רק רוצה להודות לכל מי שהפך את הזמן שלי במכבי חיפה למיוחד. הייתה לנו שנה מדהימה, שיחקנו כדורגל מדהים והבאנו שמחה למועדון. האוהדים סיפקו אווירה אדירה וזה משהו שלא אשכח לעולם. נהניתי להיות כאן, תודה ויאללה מכבי חיפה".

בנושא אחר, אחרי שאתמול פורסם מועמדותו של הבלם בוגדאן פלאניץ' מסטיאווה בוקרשט, הנשיא הפרובלמטי של המועדון, ג'יג'י בקאלי, יצא נגד השחקן. מסתבר שפלאניץ' לא קיבל משכורת חודשיים ובקבוצתו טוענים שהחוזה שלו עדיין קיים, כאשר הדיווחים אומרים שהוא עתיד לתבוע את המועדון. בקאלי הגיב: "אני אתבע אותו, לא הוא אותי. מי שרוצה אותו יצטרך לשלם לי 10 מיליון יורו".

טרנט סיינסבורי. בדרך לבלגיה | מאור אלקסלסי

לחצו לכל החדשות, העדכונים, הסרטונים והנתונים של מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי