בן אז'ובל וגיא בדש הצטרפו לאימוני מכבי נתניה

דולב אזולאי, בן אז'ובל
דולב אזולאי, בן אז'ובל | אודי ציטיאט

החלוץ ששיחק בעונה שעברה בבני יהודה, עשוי לחזק את קבוצה מעיר היהלומים, לאחר שהפועל חיפה בחרה שלא להחתימו. גם אקס נס ציונה ינסה להרשים את אטוולד. אקיניימי ינחת בשישי

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה ממשיכים בשגרת האימונים, כאשר אתמול (רביעי) והיום עורכים החניכים של ריימונד אטוולד שני אימונים ביום ושוהים במתחם האימונים שהות רבות. מי שהצטרף היום לאימונים וינסה להרשים את המאמן ההולנדי הוא החלוץ בן אז'ובל, אשר שיחק בעונה שעברה במדי בני יהודה.

אז'ובל, התאמן עד לאחרונה עם הפועל חיפה וניסה להרשים את המאמן חיים סילבס, אך הקבוצה בחרו שלא להחתימו. בלבד החלוץ, לספורט1 נודע כי גם גיא בדש החל להתאמן עם הקבוצה. הקשר שיחק בעונה החולפת כמושאל מהפועל תל אביב לסקציה נס ציונה ושוחרר מהאדומים עם סיום העונה.

בינתיים, הבלם הנורבגי אקינסולה אקיניימי, שסיכם בקבוצה לעונה אחת עם אופצייה לשלוש נוספות, עתיד לנחות ביום שישי לפנות בוקר בישראל. בשל העובדה שהוא מגיע מבולגריה, אשר מוגדרת כמדינה ירוקה, בקבוצה מאמינים שהוא לא יזדקק לתקופת בידוד ויוכל מידית להצטרף לאימוני הקבוצה, כאשר בקבוצה מחכים לאישור סופי בנושא שכן הדבר יוכרע לאחר טפסים שימלא ונשלחים לפני כל טיסה נכנסת לישראל.

גיא בדש | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי