נתניה הודיעה: הבלם הנורבגי אקיניימי סיכם את תנאיו במועדון

אקינסולה אקיניימי | מכבי נתניה, רשמי

שחקן לוקומוטיב פלובדיב לשעבר יחתום לשנה עם אופציה לשלוש שנים נוספות לאחר שיעבור בדיקות רפואיות. למלדה נמסר ששהה ליד חולה מאומת, בזמן שהיה באימון, בקבוצה פנו למשרד הבריאות

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

רכש נוסף למכבי נתניה: הקבוצה מעיר היהלומים הודיעה הערב (ראשון) כי הבלם הנורווגי אקינסולה אקיניימי סיכם את תנאיו במועדון לשנה עם אופציה לשלוש נוספות, באמצעות סוכנו סתיו חכמון. השחקן בן ה-27, שיחק בעברו במספר קבוצות בנורווגיה, בינואר 2020 הצטרף לקבוצת לוקומוטיב פלובדיב, סגנית אלופת בולגריה ומחזיקת הגביע. אקיניימי יחתום בקבוצה בכפוף לבדיקות רפואיות שייערכו לו לאחר שיגיע לארץ.

בנושא המקצועי, במכבי נתניה לא הסתנוורו מהניצחון אמש 0:1 על הפועל חדרה. "לא הרשמנו מאוד, אבל מצד שני המשחקים האחרונים מראים שברמה הכללית, אנחנו לא פחות טובים מכמה קבוצות. זו קבוצה שיכולה להיאבק על מקומות 6-10".

מי שזכה למחמאות היה החלוץ רון אשכנזי שכבש לאחר שבמשחקים הראשונים לא זכה לקרדיט כשגם החלוץ הזר קוואן פרייטר, השתלב במחצית השנייה והציג יכולת טובה.

לצד הניצחון, בנתניה עסקו בסוגיית הבידוד של החלוץ יונס מלדה, שלא היה בסגל ונעדר משני האימונים האחרונים, לאחר שהודעת איכון של השב"כ חייבה אותו להיכנס לבידוד. בנתניה סיפרו, כי באופן מפתיע, בהודעה שנמסרה לחלוץ הוא עודכן שהה ליד חולה מאומת בזמן שבכלל היה באימון עם יתר הקבוצה.

שחקני מכבי נתניה | נוי אורן

בכל אופן, בנתניה לא בזבזו זמן ופנו למשרד הבריאות, אך עד עכשיו, לא קיבלו תשובות בנושא: "כל עוד לא מסרו לנו אחרת, אנחנו מתנהלים כרגיל. קשה מאוד לתפוס את משרד הבריאות בתקופה הזאת, אבל אנחנו את שלנו עשינו", אמרו במועדון.

החלוץ גיא מלמד, לא היה אמש בסגל, לאחר שסבל מפציעה קלה, אך בכל מקרה, בנתניה הבהירו אמש, כי כל עוד השחקן לא יסכים להצעת הקיצוץ בגובה 30%, הוא לא יהיה חלק מהרוטציה של המאמן ריימונד אטוולד, דווקא לאחר שנראה היה לפני מספר שבועות שהוא מתוכנן לחזור לתוכניות.

בנתניה לא ממהרים במדייניות הרכש, והבהירו לאחר המשחק כי: "השוק השנה הוא בעייתי. לא נביא סתם שחקנים והשנה הרבה יותר קשה לצרף שחקנים בגלל המצב והכל. שיהיה מה להביא אנחנו נביא" אמרו במועדון.

גיא מלמד
גיא מלמד | אריאל שלום

"עברתי תקופה לא קלה וחיכיתי להזדמנות. עבדתי קשה באימונים", שיתף בסיום החלוץ רון אשכנזי, כובש שער הניצחון, שהוזכר כמועמד להפועל כפ"ס ולהיות זה שיעזוב את הקבוצה. "אני שמח שקיבלתי את ההזדמנות".

על הקבוצה העונה: "אני חושב שיש לנו קבוצה טובה, במיוחד עם הצוות החדש. יש לנו צוות מצוין ואנחנו עובדים קשה באימונים. מי שלא נמצא בפנים לא יודע כמה אנחנו עובדים קשים. יש קבוצה מצוינת עם הצעירים והוותיקים. אני בטוח שנתן עונה מצוינת ונראה מה אנחנו שווים".

על חילופי המאמנים: "סלובו ושי מאמנים ואנשים מדהימים אבל עכשיו יש את ריימונד ואנחנו עובדים קשה אותו הדבר".

בנוגע לאטוולד, שחקנים בקבוצה הבהירו כי המאמן מקפיד באספותיו על כל פרט ופרט בשגרת האימונים, כאשר השבוע בין השאר, הוא הקפיד לעקוב אחר אחוזי השמן של השחקנים והעיר לאחדים מהם על כך.

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי