החלוץ קרפאלה סיסוקו במו"מ עם הפועל כפר סבא

קרפאלה סיסוקו | האינסטגרם הרשמי של דלכורד

השחקן בן ה-21, אשר משחק בליגה השניה בשבדיה, עשוי להצטרף לירוקים. כבש בעונה שנמצאת בעיצומה בימים אלו 5 שערים ב-11 הופעות. דנינו ערך אימון בכורה, ישראלי יהיה כשיר לליגה?

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא ממשיכה במאמציה להתחזק לקראת העונה הקרובה, והקבוצה מנסה לצרף חלוץ זר ועוד שחקן התקפה נוסף במקומו של בובקר טראורה, שצפוי לעזוב. לספורט1 נודע היום (רביעי) כי המועדון מנהל מו"מ עם קרפאלה סיסוקו.

מדובר בחלוץ שבדי ממוצא גינאי בן 21, אשר משחק בדלכורד מהליגה השנייה בשבדיה. אגב, העונה החדשה שם החלה בחודש יוני, כך שלמעשה הוא משחק בימים אלו ונמצא בכושר משחק. עד כה, הוא הספיק לכבוש חמישה שערים ב-11 משחקים מפתיחה העונה בליגה.

בעונה הקודמת, סיסוקו כבש תשעה שערי ליגה ב-24 הופעות. בעונת 17/18 הוא החל את הקריירה הבוגרת שלו ב-AFC יונייטד, גם היא מהליגה השנייה בשבדיה, אך רשם ארבע הופעות ליגה בלבד בהן לא הצליח למצוא את הרשת, עד שהצטרף לדלכורד בתחילת העונה שלאחר מכן.

בנושא אחר, הבלם עומר דנינו ערך הבוקר את אימון הבכורה שלו בקבוצה ועדיין לא ברור אם ייכלל בסגל למשחקי הדירוג ביום ראשון. בקבוצה מאמינים שהשוער איתמר ישראלי, אשר נפצע בשריר הארבע הראשי, יהיה כשיר לפתיחת משחקי הליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי