סיסוקו לספורט1: "אגיע אם הצעת כפ"ס תהיה טובה", בבייב מועמד

קרפאלה סיסוקו | הטוויטר הרשמי של דלכורד

החלוץ בן ה-21, שנמצא במו"מ עם הירוקים: "אוהב את ישראל, מחכה לעדכונים מהסוכנים שלי". רצון לצרף את קשר מכבי פ"ת, עמו מתקיימות שיחות: "עם שניהם יהיה לנו סגל שנוכל לתת איתו פייט"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

"אני לא יודע ממש על המו"מ, אבל אולי לא עודכנתי על כך", אמר החלוץ קרפאלה סיסוקו, בשיחה עם ספורט1 מביתו שבשבדיה. כזכור, אתמול פורסם כאן כי החלוץ השבדי ממוצא גינאי נמצא במגעים עם הפועל כפר סבא.

"אני אוהב את ישראל והיא מדינה טובה. אם תהיה לי הצעה טובה, אלך לשחק שם וארצה להביא הרבה מהיכולות שלי לקבוצה. אני עדיין מחכה לעדכונים מהסוכן שלי" , סיכם סיסוקו בן ה-21.

למרות דבריו של השחקן, כפ"ס נמצאת בשלבים מתקדמים בעסקה, כאשר המתווה מדבר על השאלה ללא עלות לעונה אחת, כאשר בתום העונה לירוקים תהיה אופציית רכישה עליו. החלוץ מוגדר גם כפוטנציאל עתידי, בדומה לעסקת בובקר טראורה בתחילת עונת 2019/20.

בובקר טראורה
בובקר טראורה | דני מרון

כמו כן, לספורט1 נודע שכפ"ס נמצאים בימים האחרונים בשיחות מול קשרה של מכבי פתח תקווה, אלי בבייב. בקבוצה מקווים לצרף אותו כשחקן שייאבק על עמדת הקשר האחורי עם ג'ורג פוצ'יבה וכך ניתן יהיה לסגור את סגל הקבוצה לעונה הקרובה.

"אם נצרף את סיסוקו ובבייב, יהיה לנו סגל מאוזן עם שני שחקנים ראויים לכל עמדה. עם סגל כזה, נוכל לתת פייט העונה ולכוון למקומות יותר גבוהים מהעונה שעברה", אמרו במועדון.

אלי בבייב
אלי בבייב | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי