ב"ש הגישה הצעה למלי, שעשוי להגיע בהשאלה. ביטון קרע את הצולבת

מרסלו מלי
מרסלו מלי | Marcelo Endelli/Getty Images

רכש נוצץ בדרך? כפי שפורסם בספורט1, הקשר הארגנטינאי, שזכור מימיו בבוקה ושיחק גם בספורטינג ליסבון, קיבל הצעה לעונה עם אופציה להארכת החוזה אם כרטיסו יירכש מראסינג קלוב. הבלם ייעדר תקופה ארוכה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע מנסה להתחזק בקשר אחורי זר וכפי שפורסם אתמול בספורט1, היא סימנה את אחד המועמדים המובילים לתפקיד. הקשר הארגנטינאי מרסלו מלי נמצא במשא ומתן מתקדם ועשוי לנחות בקרוב בישראל, אם הצדדים יצליחו להגיע להבנות.

הלילה התברר כי באר שבע הגישה הצעה רשמית לשחקן, שנחשב לאחד המועמדים המובילים שלה לתפקיד. ההצעה כוללת חוזה לעונה, עם אופציה להארכה בשנתיים נוספות, אם יירכש.

מלי בן ה-28 המתפקד כקשר 50-50, זכור בעיקר מימיו בבוקה ג'וניורס ואף הושאל אחריה לספורטינג ליסבון. השחקן לא הצליח להשתלב בבירת פורטוגל ומשם נמכר בסכום של 1.5 מיליון יורו לראסינג קלוב, אליה משתייך עד היום. הקשר שחזר מהשאלה סנטרל קורדובה לא נמצא בתוכניות של ראסינג, וייתכן שיושאל עם אופציה לרכישת הכרטיס תמורת כ-700 אלף יורו.

מרסלו מלי | Gabriel Rossi/LatinContent via Getty Images

בשלב זה, בבית"ר ירושלים ירדו מהשחקן בשל העובדה שרוני לוי מחפש שחקן בסגנון אחר. "הוא שחקן מצוין, אבל יש עוד שיקולים", אמרו בבירה אתמול.

ובחזרה לבאר שבע, שספגה מכה לא פשוטה: אחרי שנפצע במהלך משחק האימון מול סקציה נס ציונה, בבדיקת MRI שבוצעה לבלם עמית ביטון התברר כי הוא סובל מקרע מלא ברצועה הצולבת בברכו. מהמועדון נמסר: "הצוות הרפואי והשחקן יחליטו ביחד על המשך הטיפול".

במקביל, בקבוצה מנסים להגיע לשלב החתימה עם קייס גאנם. השחקן כבר סגר עקרונית, אבל עניינים טכניים מפרידים לקראת החתימה. עמית ביטון עשוי לחתום על חוזה לעונה ולהישאר בקבוצה, למרות הפציעה. עם רמזי ספורי אין התקדמות וכפי שפרסמנו הוא בדרך החוצה, אלא אם יסכים לקצץ 40 אחוז.

עמית ביטון
עמית ביטון | הפועל באר שבע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי