פרסום ראשון: מרסלו מלי מועמד להפועל ב"ש

האם הקבוצה של יוסי אבוקסיס לרכש מרשים? הקשר הארגנטינאי שהזוכר כמועמד לבית"ר ירושלים, עשוי להגיע בהשאלה עם אופציה לרכישה תמורת 700 אלף יורו

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

האם הפועל באר שבע בדרך לרכש מרשים? לספורט1 נודע כי הקבוצה של יוסי אבוקסיס בוחנת את מועמדותו של הקשר הארגנטינאי מרסלו מלי, שהוזכר הבוקר בתקשורת הארגנטינאית כמועמד לבית"ר ירושלים, הוא אחד מהמועמדים של המועדון מבירת הנגב לתפקיד הקשר האחורי.

מלי בן ה-28 המתפקד כקשר 50-50, זכור בעיקר מימיו בבוקה ג'וניורס ואף הושאל אחריה לספורטינג ליסבון, אמנם השחקן לא הצליח להשתלב בבירת פורטוגל ומשם נמכר בסכום של 1.5 מיליון יורו לראסינג קלוב, אליה משתייך עד היום. הקשר שחזר מהשאלה סנטרל קורדובה לא נמצא בתוכניות של ראסינג, וייתכן שיושאל עם אופציה לרכישת כרטיס השחקן שלו תמורת כ-700 אלף יורו. כפי שדיווחנו מוקדם יותר היום, בבית"ר ירושלים, לפחות בשלב זה, הוחלט לרדת ממלי, הן בשל שיקול כלכלי וגם בשל חוסר התאמה לתפקיד הספציפי אותו מחפש.

מאז העזיבה הדרמטית של אלונה ברקת את המועדון, לא מעט שחקנים עזבו את הקבוצה, ביניהם נייג'ל האסלביינק, בן שהר, ארנסטס שטקוס, ניב זריהן, דויד סימאו, בן ביטון ואורן ביטון. מנגד, ההחתמה הבולטת ביותר הייתה של סנטיהו סלליך ממכבי חיפה, ואין ספק שיוסי אבוקסיס ישמח לחזק את הקבוצה שלו בזר עם רזומה מרשים כמו הארגנטינאי.

היכנסו לכל החדשות, הנתונים והסרטונים על הפועל באר שבע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי