מאמן סודובה: "אין לחץ לקראת מכבי ת"א, אין לנו מה להפסיד"

שירמליס, שלא אימן את אלופת ליטא נגד הצהובים במפגשים בעונה שעברה, טען לקראת המשחק ביום רביעי במאריופול (ישיר בספורט1) והעלייה לאחר דו קרב פנדלים: "נגד פלורה ציפו שננצח וזה הלחיץ אותנו"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

רק שנה חלפה מאז הודחה מכבי תל אביב במפתיע ממוקדמות הליגה האירופית נגד סודובה, מולה נכנעה פעמיים, גם באצטדיון בנתניה במשחק הראשון וגם בגומלין בליטא, והשתיים כבר ביום רביעי הבא (ישיר בספורט1) ייפגשו פעם נוספת, הפעם בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות.

מכבי תל אביב לא התקשתה אמש (רביעי) מול ריגה וגברה על אלופת לטביה 0:2, אך בשבוע הבא היא כבר תצא למשחק חוץ במאריופול ותצטרך לנצח את האלופה המקומית כדי להעפיל לסיבוב המוקדמות השלישי.

מכבי תל אביב, לפחות על הנייר, נחשבת לפייבוריטית הברורה, למרות המשחקים בשנה שעברה, וגם בליטא מבהירים זאת הבוקר – במיוחד לנוכח העובדה שאתמול סודובה נזקקה לדו קרב פנדלים כדי להכניע באסטוניה את פלורה טאלין, 3:5 בדו קרב אחרי 1:1 ב-120 דקות.

מאמן סודובה, סאוליוס שירמליס
מאמן סודובה, סאוליוס שירמליס | סודובה האתר הרשמי

סודובה הצליחה להשוות רק לקראת סיום 90 הדקות בבעיטת פנדל והמאמן שלה סאוליוס שירמליס, שלא פגש את מכבי ת"א בעונה שעברה והגיע לקבוצה, אמר: "אני לא יכול לומר שהיינו יותר טובים מפלורה, אבל היינו צריכים להבקיע עוד שערים. להם היו רק שניים או שלושה מצבים, אבל היה משחק די שווה ואנחנו שמחים שעלינו גם אם היה לנו קצת מזל. התאמנו על פנדלים ואני יודע שפלורה לא עשתה את זה. כמעט היה לי התקף לב".

על מכבי תל אביב: "זה משחק שאין לנו שום דבר להפסיד בו. לפני המשחק נגד פלורה, בליטא ציפו שננצח אותו וזה מאוד הלחיץ אותנו. הפעם זה שונה, אין לנו לחץ לקראת מכבי", וגם הוסיף בחיוך שלמועדונים יש היסטוריה מהעונה שעברה, אולי כחלק מתחילתה של לוחמה פסיכולוגית.

בסרטונים: המפגשים בין מכבי ת"א לסודובה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי