מלדה וג'אבר צפויים לעבור בדיקת קורונה נוספת אחרי שנמצאו שליליים

בנתניה מעודדים מהיכולת למרות ההפסד לבית"ר, השניים יצטרכו להוכיח בשנית שהם לא נדבקו כדי לשוב לפעילות. אטוולד: "לא הכנה אופטימלית, קשה להתרכז". אלמוג כהן צפוי לחזור לאימונים מלאים בשלישי, אקיניימי יחתום

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

בצל יממה לא נעימה בשל הימצאותם של כארם ג'אבר ויונס מלדה כחיוביים לנגיף הקורונה, במכבי נתניה הופתעו לטובה מהיכולת בהפסד אמש (שבת) 1:0 לבית"ר ירושלים, אשר קבע שהקבוצה "תסתפק" במענק של 480 אלף שקלים מגביע הטוטו.

הקבוצה של ריימונד אטוולד הציגה בעיקר מחצית ראשונה טובה מאוד, אשר יכולה לגרום לאופטימיות בקרב המועדון, לאור העובדה שנתניה לא הייתה רחוקה מלעלות ליתרון: "מה היה חסר לנו? איכות. חסר לנו משהו בחלק הקדמי, אבל נתנו מחצית ראשונה טובה", אמרו בקבוצה.

בנתניה עדיין עוסקים בסוגיית מלדה וג'אבר, שבניגוד לתוצאות הבדיקות שעברו במדי הנבחרת הצעירה (שם התגלו כחיוביים), סיפקו בדיקות שליליות במסגרת המועדון ובנתניה מחכים להוראות משרד הבריאות כאשר ההערכות הן שהם יתבקשו לעבור בדיקה נוספת, אשר מטרתה להוכיח בשנית כי הם שליליים לנגיף ואז יוכלו בנתניה לנשום לרווחה.

"אלו היו 24 שעות קשות כי קיבלנו את ההודעה ששני שחקנים שלנו חיוביים ואז גילינו שכולם צריכים לעבור בדיקות לפני האימון המסכם למשחק. אתה צריך לחכות עד הרגע האחרון כדי לדעת מי עומד לרשותך ומי לא ואז אתה מקבל הודעה ששני השחקנים פתאום שליליים. פתאום אתה חושב שהם יהיו בסגל, אבל אז אתה שוב מגלה שלא כי אתה צריך שתי בדיקות שליליות. כולם מבינים שזה קשה לשחקנים להתרכז. אני לא חושב שאנחנו יכולים להתחבא מאחורי זה כי סיפקנו מחצית ראשונה טובה, אבל זו לא ההכנה האופטימלית למשחק", סיכם המאמן ההולנדי את הסיטואציה ההזויה שעברה על המועדון מאז יום שישי בבוקר.

יונס מלדה
יונס מלדה | אריאל שלום

מי שהרשים במשחק הוא המגן הימני עידו וייר, אשר החליף את כארם ג'אבר ורשם משחק טוב בעקבותיו זכה למחמאות. לא מן הנמנע, שהמגן אשר נבחן בנתניה בשבועיים האחרונים, יחתום בקרוב.

ומה בנוגע לפצועים? הקשר רוי קורין, הוחלף במחצית השנייה לאחר כאבים בשריר הירך האחורי והצליח להדאיג לא מעט אנשים כשפונה על אלונקה, אך עדכן בסיום כי הוא חש כיווץ בלבד בשריר ובקבוצה מעריכים שיחזור לאימונים תוך יומיים-שלושה.

הבשורה מגיעה מכיוונו של הקפטן אלמוג כהן, שלאחר מספר שבועות, צפוי לחזור ביום שלישי לאימונים מלאים זכר לפציעה ממנו הוא סובל בברכו ולפיכך קיימת בנתניה אופטימיות שכהן יהיה כשיר למחזור הפתיחה בליגת העל.

הבלם אקינסולה אקיניימי, שנחת ביום שישי לפנות בוקר בישראל ולא נדרש לתקופת בידוד בשל הגעתו ממדינה ירוקה, יעבור במהלך היום בדיקות רפואיות וצפוי לחתום רשמית על חוזה לעונה אחת עם אופצייה לשלוש נוספות.

אקינסולה אקיניימי | מכבי נתניה, רשמי

 "במחצית הראשונה היינו דומיננטיים ושלטנו בקצב המשחק. הייתה חסרה לנו הרגל המסיימת. התוצאה משקרת לטעמי", סיכם את המשחק הקשר חן עזרא.

על סוף השבוע האחרון בצל בדיקות הקורונה: "חוסר הוודאות לא היה נעים, אבל המועדון דאג לנו ועשו לנו בדיקות ישר על המקום. ברוך השם שהכל בסדר. ביום ראשון מול ב"ש זה המאני טיים. נעבוד קשה כמו שאנחנו עובדים מתחילת השנה. נבוא צנועים ואני מאמין שנעשה את העבודה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי