בית"ר ירושלים החליטה: דן איינבינדר ואור זהבי לא ימריאו לאלבניה

דן איינבינדר
דן איינבינדר | אריאל שלום

השניים, שלא נמצאים בתכניות, לא יגיעו עם הקבוצה למשחק מול טאוטה למרות פציעת תמיר עדי וחסרונו של טל בן חיים. חוגג יציע לקשר פיצוי תמורת שחרור. מגן זר עשוי להגיע במקום קונטה, גם אופציה ישראלית נבדקת

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

עכשיו זה סופי. בית"ר ירושלים החליטה כי דן איינבינדר ואור זהבי לא ימריאו איתה למשחק באלבניה מול טאוטה ביום חמישי (17:25, שידור ישיר בספורט1), ובמועדון מפעילים לחץ על השניים לעזוב. ההחלטה לא להוציא אותם למשחק באירופה מעניינת לאור העובדה שתמיר עדי פצוע וטל בן חיים לא מצטרף גם הוא למסע של הקבוצה. גורם במועדון הבהיר: "אופיר קריאף יכול לשחק גם כבלם וגם כקשר אחורי".

בתוך כך, הקבוצה מעלה הילוך בניסיון להיפטר מהחוזה של דן איינבינדר. הבעלים משה חוגג החליט לנסות ולהיפרד מהשחקן ויציע לו פיצוי תמורת עזיבה מיידית. בבית"ר מאמינים שאיינבינדר יתרצה, כי חוגג ישלם חלק מהחוזה שלו בלי שישחק משחק אחד, אבל בית"ר תחסוך את יתרת החוזה שלו והשחקן יוכל לחתום בכל קבוצה אחרת ללא צורך במגעים בין המועדונים.

על הכוונה להיפרד מהשחקן פורסם לראשונה בספורט1. כזכור, רק אתמול (ראשון) בית"ר הודיעה כי אין בכוונתה לדון בעתיד עם איינבינדר בנוגע לקיצוץ, כך שאם השחקן לא יילך לקבוצה אחרת, נראה כי ימשיך לשבת ביציע. במועדון ינסו לממן בכסף שייחסך קשר אחורי. בנוסף, הם שוקלים לבדוק אופציית מגן ימני זר במקום אנטואן קונטה, אם לא יימצא שחקן ישראלי מתאים.

אור זהבי
אור זהבי | דני מרון

הקבוצה תמריא מחר לאלבניה. מלבד בן חיים, עדי, איינבינדר וזהבי, גם ליוואי גרסיה הפצוע וחנן ממן המורחק יישארו בארץ. בן חיים לא ימריא מסיבות אישיות, כך שבדיעבד נראה היה שבית"ר תודיע לאור זהבי שהוא ימריא למפגש, אך למרות זאת הוחלט להשאירו בארץ ולהשתמש באופיר קריאף כבלם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי