גולסה איבד את אביו ולא ישחק מול סודובה, יונתן כהן בספק

אייל גולסה
אייל גולסה | אריאל שלום

השחקן לא ימריא לליטא, יישאר בארץ לצד בני משפחתו וייעדר מהמשחק במוקדמות ליגת האלופות (רביעי החל מ-18:55, ספורט1), החלוץ שוב לא התאמן. שכטר נפרד מאצילי

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שהתאוששה מהזכייה בגביע הטוטו, מכבי תל אביב תקיים הערב (שני) אימון אחרון לפני שתמריא מחר ב-09:00 לליטא. הצהובים צפויים לנחות בשדה התעופה בקובנה ב-13:00 בצהריים ובשעה 19:00 הם ייערכו את האימון המסכם לקראת ההתמודדות החשובה מול סודובה המקומית במסגרת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות (רביעי החל מ-18:55, ישיר בספורט1).

אייל גולסה, שאיבד הבוקר את אביו אבנר שנפטר בגיל 63, יישאר בארץ לצד בני משפחתו ולא ימריא עם הצהובים לליטא. בהודעה הרשמית מטעם מכבי תל אביב נמסר: "מועדון הכדורגל מכבי ת"א, ההנהלה, השחקנים וצוות העובדים משתתף בצער משפחת גולסה בעקבות מותו של אב המשפחה אבנר גולסה".

שחקן נוסף שלא ברור אם יוכל לקחת חלק במשחק הוא יונתן כהן. גם הערב החלוץ לא התאמן והוא בספק למשחק מול סודובה. למעשה, כהן לא התאמן מאז יום חמישי. גאורגיוס דוניס התלבט אם לאפשר לו לפתוח בהרכב וכעת נראה כי הסיכויים קטנים יותר.

יונתן כהן | דני מרון

בנושא אחר: מי שכמובן לא נמצא עם הצהובים הוא עומר אצילי, ששוחרר מהקבוצה בעקבות פרשת הכדורגלנים והקטינות וחתם אתמול לשנתיים בשורות אפואל ניקוסיה מקפריסין. שחקן הכנף לא הודה לאלופה בפוסט הפרידה שלו, אך ציין את השחקנים ("הפכתם לאחים שלי") ואת הקהל ("היה איתי בטוב וברע").

הבוקר, החלוץ איתי שכטר, ששיתף עם אצילי פעולה גם במדי בית"ר ירושלים, נפרד מחברו באמצעות פוסט מרגש בעמוד האינסטגרם: "במהלך הקריירה אתה פוגש מאות שחקנים. יש כאילו שנכנסים לך לנשמה. אחי היקר, הייתה לי הזכות לשחק איתך בשני מועדונים גדולים. אני אוהב אותך ומאחל לך בהצלחה המשך הדרך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי