רפואה: "רוצים לשחק התקפי ואטרקטיבי, נעשה הכל כדי לחזור לצמרת"

קובי רפואה
קובי רפואה | דני מרון

מאמן הפועל ק"ש בראיון לתכנית הספורט של 103FM: "הניצחון מול אשדוד היה המשחק הכי חלש שלנו העונה, זה מדאיג. איזי מעורב בכל ההחלטות שאני מקבל", וגם: האם יוג'ין אנסה יוכל לשחק בשבת?

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה סיימה אתמול (ראשון) במקום ה-11 בגביע הטוטו אחרי שניצחה באצטדיונה הביתי 0:2 את מ.ס אשדוד במשחקי הדירוג. זה היה המשחק האחרון של הקבוצה לפני הדבר האמיתי, הליגה, שתחל ביום שבת. במחזור הפתיחה הקבוצה תפגוש את אותה אשדוד שגברה עליה אתמול, הפעם בחוץ, באצטדיון הי"א.

מאמן הקבוצה, קובי רפואה, התראיין לתכנית הספורט של 103FM והתאכזב מהיכולת של חניכיו למרות הניצחון: "זה היה המשחק הכי החלש שלנו מאז התחיל גביע הטוטו. היו לנו משחקים טובים יותר בהרבה שלא ניצחנו, ואתמול שיחקנו פחות וטוב וניצחנו. זה מדאיג אותי. אני רואה את הדברים ונצטרך לשפר הרבה דברים. נתכונן אחרת לליגה, נבוא עם יותר אמביציה ומוטיבציה. בסך הכל גביע הטוטו זה משחקי הכנה, עם כל הכבוד".

לקראת ההתמודדות הנוספת מול אשדוד בשבת: "זה יהיה משחק חדש. אשדוד מכירה אותנו ואנחנו מכירים אותה. זה יהיה משחק שונה והוא יהיה בחוץ. נרצה כמובן לעשות תוצאה טובה ונגיע מוכנים. אנחנו באים לכל משחק אחרי ההכנה הכי טובה שאנחנו יכולים לעשות כדי לנצח, וכמובן שאנחנו רוצים לשחק גם כדורגל אטרקטיבי והתקפי. זו השיטה שאני דוגל בה ואני רוצה שזה יבוא לידי ביטוי. כרגע זה לא בא לידי ביטוי, אבל אני מקווה ומאמין שבהמשך אחרי שנתחבר זה ייראה יותר טוב".

איזי שרצקי
איזי שרצקי | ערן לוף

על כך שהביאו רכשים שנמצאים בירידה בקריירה, כמו רועי קהת: "גם דור אלו בשלוש-ארבע שנים האחרונות נמצא בירידה, אבל זה בסדר, אלה השחקנים שבחרנו ובזה אנחנו מאמינים. המצב של השוק היום לא הכי אידיאלי וקשה להביא שחקנים, במיוחד ישראלים. השחקנים הכי טובים נמצאים בקבוצות הגדולות. רצינו גם להביא שחקנים שיחקו בעבר אצלנו כדי שיהיו לנו גם כאלה שמזוהים עם המועדון בכדי ליצור אווירה טובה. עשינו רכש טוב. י

האם יוג'ין אנסה יוכל לשחק בשבת: "אני מאמין שכן. רק היום הוא סיים את הבידוד ומחר יתחיל להתאמן עם הקבוצה. גם מוחמד שכר החלים מהפציעה ואני מאמין שהוא ישולב מול אשדוד. נצרף שחקן נוסף לחלק הקדמי אם נצטרך ואני מאמין שבסופו של דבר הדברים יסתדרו ותהיה לנו קבוצה טובה. אין לאף אחד זמן, אנחנו רוצים להתחבר כמה שיותר מהר".

האם הוא חושב שהליגה תהיה צמודה העונה: "כן. לכל הקבוצות יש יומרות להיות טובות ולהגיע לפלייאוף העליון. גם לנו יש את השאיפות האלו. אלה המטרות של ק"ש כמועדון, אם נוציא את השנים האחרונות שהקבוצה הייתה בתחתית. לפני כן ק"ש הייתה קבוצת צמרת בליגת העל ואנחנו רוצים לחזור לימים האלה. זו השאיפה והמטרה, גם שלי וגם של הבעלים. נעשה הכל כדי שזה יקרה".

רועי קהת | שלומי טובה

שיתוף הפעולה עם הבעלים, איזי שרצקי: "יש לו כוח יותר מכולנו. אנחנו בוחרים את השחקנים ביחד. לא יהיה שחקן שהוא לא רוצה ולא יהיה שחקן שאני לא רוצה. שיתוף הפעולה שלנו טוב מאוד. הוא מעורב בכל ההחלטות שאני מקבל והכל נעשה בשיתוף פעולה איתו".

האם ההכנה נפגעה בגלל שלא היה מחנה אימונים מסודר בחו"ל: "עשינו מחנה אימונים בן ארבעה ימים בשפיים. כמובן שזה לא מחנה אידיאלי בחו"ל, אבל כל הקבוצות נאלצו להתנהל ככה. יש לנו את כל התנאים, איזי לא מחסיר מאיתנו כלום. זה המצב הנתון וזו עובדה קיימת. עם זה אנחנו חיים והשלמתי עם זה מזמן. כל השאר זה תירוצים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי