1:2 דרמטי לבני יהודה על כפ"ס, שחקני הרכש סידרו לק"ש ולחדרה ניצחונות

עמית זנטי, אריאל לזמי, אור דסה |

לזמי וזנטי קבעו שהכתומים יסיימו את גביע הטוטו במקום השביעי, אך פציעה של זריהן העיבה על התוצאה. לוסיו העניק 0:2 על אשדוד, צמד לאונריודה ב-2:4 על הפועל חיפה, שסיימה במקום האחרון

(גודל טקסט)

מכבי ת"א אמנם זכתה במפעל בפעם השביעית בתולדותיה אחרי ניצחון על סכנין בגמר, אך גביע הטוטו נמשך גם הערב (ראשון) עם שלושה משחקי דירוג: בני יהודה חזרה מפיגור ל-1:2 על הפועל כפר סבא וסיימה שביעית, קריית שמונה גברה 0:2 על מ.ס אשדוד (שער ובישול ללוסיו) והגיעה למקום ה-11 ואילו הפועל חדרה השיגה 2:4 על הפועל חיפה מצמד של הרכש החדש אודה אונריודה שקבע שהיא לא תסיים אחרונה.

בני יהודה – הפועל כפר סבא 1:2

לוואגה קיזיטו ניצל טעות איומה של דן מורי בדקה ה-39 והעניק להפועל כפר סבא יתרון די מפתיע בבלומפילד, אך אריאל לזמי (66) ועמית זנטי המחליף (86) השלימו מהפך וסידרו למאמן אלישע לוי את המקום השביע בגביע הטוטו. על הניצחון הכתום העיבה פציעתו של הרכש המבטיח ניב זריהן, שמתח את שריר הירך והוחלף עוד במחצית הראשונה – והוא נמצא בספק גדול למשחק פתיחת הליגה מול בני סכנין. בפן החיובי עבור המארחת, השוער הצעיר עומר ניראון הצטיין בין הקורות והראה שיש על מי לסמוך.

עמית זנטי, דור ג'אן, אריאל לזמי | דני מרון
עמית זנטי, אליאן רוחנא | דני מרון

קריית שמונה – מ.ס אשדוד 0:2

המשחק על המקום ה-11 בגביע הטוטו הסתיים בניצחון 0:2 של קריית שמונה, שנהנתה משערו השני העונה של הרכש המבטיח לוסיו שכבש בדקה השביעית וקינח עם בישול במחצית השנייה. אשדוד ההתקפית והמסקרנת ניסתה לחזור למשחק, אך שגיב יחזקאל, שכבש רביעייה בלתי נשכחת נגד בני יהודה, החמיץ הפעם בקצב מסחרר – וגיא בן לולו המחליף העניש (61) אולי בנגיעה הראשונה שלו בכדור וזה 0:2 בסיום לקבוצה הצפונית, שסיימה את המפעל לפני רן רן שמעון וחניכיו.

הפועל חדרה – הפועל חיפה 2:4

רגע לפני מחזור פתיחת ליגת העל, בו חדרה תארח את מכבי חיפה והפועל חיפה את בית"ר ירושלים, שתי הקבוצות לא רצו לסיים את גביע הטוטו במקום האחרון, אך מי שלקח את העניינים לידיים היה חלוץ הרכש אודה אונריודה, שמצא את הרשת פעמיים (27 ו-43) והעניק לקבוצה מהשרון ניצחון בכורה העונה במפעל השלישי בחשיבותו.

המחצית השנייה נפתחה עם שער הבכורה של הרכש וויליאם אגאדה שצימק בדקה ה-55 והעניק להפועל חיפה תקווה, אך לאחר מכן האורות באצטדיון כבו בעקבות הפסקת חשמל שנמשכה כעשר דקות. המומנטום של האורחת נעצר ובתוספת הזמן שובל גוזלן (93) וריף מסיקה הוסיפו (98). האדומים צימק בין לבין עם פנדל מוצלח של גל אראל (96), אך זה כאמור לא הספיק והם סיימו בקול ענות חלושה עם נקודה מארבעה משחקים ולא מעט חומר למחשבה למאמן חיים סילבס.

שרון מימר
שרון מימר | שלומי גבאי, הפועל חדרה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי