גולן: "אם נפגע בשחקנים שאנחנו רוצים – נכוון גבוה". מחמאות לסוליץ'

שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים | אודי ציטיאט

המנהל המקצועי של מכבי פ"ת דיבר אחרי הניצחון על הפועל ת"א, סיכם את תקופת ההכנה והתייחס למכבי ת"א במחזור הפתיחה: "צריך לשאוף להפתיע". מחמאות לסוליץ': "כישרון גדול", החלוץ ייעדר 6-8 חודשים

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה סיימה במקום התשיעי בגביע הטוטו אחרי שגברה אתמול (שני) 1:4 בפנדלים על הפועל תל אביב לאחר 0:0 בתום 90 דקות. המקום בו סיימו הבטיח להם מענק כספי בגובה 370 אלף שקלים שייכנסו לקופת המועדון, אך בקבוצה לא יצאו מגדרם לאחר הניצחון הלא כל כך משכנע.

למרות היכולת הבינונית, מי שזכה למחמאות היה הקשר הבוסני אסמיר סוליץ', שבהופעת הבכורה שלו רשם דקות טובות והיה פעיל באגף: "זה היה משחק ראשון שלו אחרי חצי שנה. הוא עזב את הקבוצה שלו בפולין כבר בינואר אחרי שלא הסתדר עם המאמן. הוא כישרון גדול ואם זה יתפוצץ אצלנו השמיים הם הגבול", אמרו בפ"ת.

בנושא אחר, שחקן ההתקפה רוי רונן ערך בסוף השבוע האחרון ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת, זכר לפציעה שלו מהמשחק הראשון של גביע הטוטו מול הפועל חדרה. בצוות הרפואי מעריכים שהשחקן יוכל לחזור במצב האופטימי בתוך חצי שנה למגרשים, אך ההערכות מדברת על שמונה חודשים.

רוי רונן, עבדאללה ג'אבר | אודי ציטיאט

במועדון עדיין מחפשים חיזוק ומעוניינים בשני שחקני התקפה זרים, כאשר נכון לרגע זה, החיפושים לא הבשילו למו"מ מתקדם עם אף אחד המועמדים. כעת, במלאבס סיימו את תקופת ההכנה ויחלו בשבוע הבא את הליגה במפגש הכי קשה שיכול להיות – מול האלופה מכבי תל אביב בבלומפילד ביום ראשון.

המנהל המקצועי של הקבוצה, עומר גולן, סיכם את תקופת טרום העונה בשיחה עם ספורט1:"אם נסכם את משחקי גביע הטוטו ומשחקי ההכנה, אני חושב שאנחנו בכיוון הנכון. מאוד חסר מחנה האימונים שיוצר גיבוש ואתה יודע מה אתה שווה, אבל מצד שני אנחנו עדיין לומדים את עצמנו ורואים את השיפור ממשחק למשחק וזה מאוד מעודד. אני שמח שגיא לוזון לא זונח את עניין הצעירים ונותן להם את הבמה. ביחד עם הישראלים אני חושב שזה הולך לכיוון טוב".

המטרות: "קשה לי להצהיר, אם הייתי רואה במחנה אימונים עשרה ימים הייתי רואה מה אנחנו שווים. אנחנו עדיין לומדים את הקבוצה. מכבי פ"ת אף פעם לא מכוונת לתחתית, אבל צריך לזכור שאנחנו עדיין לא יודעים מה יהיה עם הקבוצות האחרות. כולם מחפשים שחקנים. אם נפגע בשני השחקנים שנרצה להביא נגיד שאנחנו מכוונים גבוה, אבל בינתיים אנחנו עם הרגליים על הקרקע".

אבי לוזון, עומר גולן
עומר גולן, אבי לוזון | דני מרון

המציאות בצל הקורונה: "העולם עדיין לא התרגל לזה. אם פעם היינו רגילים להביא שחקנים למבחנים וכו' – זה לא על הפרק. כל דבר אתה בוחן בפינצטה ועושה אלף בדיקות כי אסור לך לטעות ואין לך מקום לטעות. המצב שאנחנו מדינה אדומה מוריד מהפרק הרבה שחקנים, כי הם לא רוצים לבוא לפה והם מעדיפים ללכת למדינות אחרות".

המשחק מול מכבי ת"א: "יצא לנו הרבה לראות אותם ונראה אותם באירופה. מכבי ת"א זו מכבי ת"א, בטח באופי וברוח, אבל אנחנו נבוא לעשות את העבודה שלנו. נקווה לטוב. תמיד אפשר להפתיע וצריך לשאוף להפתיע. יש לנו זמן להתכונן".

גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי