סילבס זעם על השחקנים: "אתם רכים, מצפה שתשנו גישה"

חיים סילבס
חיים סילבס | מאור אלקסלסי

המאמן לא אהב את היכולת מול חדרה והטיח בשחקניו באסיפה: "אין מצב שניראה ככה". במועדון באו בטענות לחוליית ההגנה: "הבאנו רכש - וזה יותר גרוע מאשר בעונה שעברה". מלול, סרדל וזמיר יחזרו מול בית"ר

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אווירה לא פשוטה שררה אתמול (שני) באימון הפועל חיפה וזאת לאחר שהקבוצה סיימה את גביע הטוטו עם נקודה אחת בלבד מתוך ארבעה משחקים. ההפסד האחרון, 4:2 להפועל חדרה, גרר לא מעט כעס בקרב אנשי המועדון, שהפנו אותו בעיקר אל עבר חוליית ההגנה של הקבוצה.

"התחזקנו משמעותית בחלק האחורי – וזה נראה יותר גרוע מאשר בעונה שעברה", אמר גורם בהפועל חיפה והוסיף: "חייב להיות שינוי מיידי ביכולת ובגישה של השחקנים". גם המאמן חיים סילבס לא הסתיר את כעסו והטיח בשחקנים במהלך אסיפה שקיים: "אין מצב שניראה ככה. שיחקנו רע מאוד במחצית הראשונה. הייתם רכים. אני מצפה מכם לשנות גישה".

במקביל, בהפועל חיפה מבינים כי צריך לחזק את הסגל בשחקן התקפה נוסף, כשנכון לרגע זה החלוץ היחיד שעומד לרשות הצוות המקצועי הוא הרכש וויליאם אגאדה. באשר למהראן לאלה הוותיק, עתידו טרם הוכרע. במועדון חוששים מחריגה בתקציב ומתקשים להעביר את החלוץ בבקרה. גם המשך דרכו של עדן בן בסט יוכרע בימים הקרובים, לאחר שהחלוץ הסכים לקיצוץ משמעותי בשכרו בעונה הקרובה.

במחזור פתיחת ליגת העל מול בית"ר ירושלים (ראשון החל מ-20:00, ישיר בספורט4), סילבס יקבל בחזרה את דור מלול, לירן סרדל ונס זמיר שנעדרו מול הפועל חדרה בגין פציעה.

מהראן לאלה
מהראן לאלה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי