יצחק שום: "אין שחקן שרצינו וסירב, למאמן יהיה קשה לבחור הרכב"

יצחק שום | ירדי עוואמי

בעלי הפועל כפ"ס דיבר במסיבת העיתונאים לרגל פתיחת העונה: "רוצים להיות בין שש הראשונות". תורג'מן: "עם השחקנים שיש, אפשר לנצח בכל משחק". פדידה: "נשארתי כדי לעשות קפיצת מדרגה במועדון בו גדלתי"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר שהתחמשה בצורה די משמעותית בחלון ההעברות, הפועל כפר סבא ערכה הערב (חמישי) את מסיבת העיתונאים הרשמית לרגל פתיחת העונה, באירוע מרשים במשרדי חברת ADVICE, הספונסר הראשי של המועדון. הבעלים יצחק שום, נציג הבעלים ובנו עידן שום, המאמן עמיר תורג'מן והקפטן עומר פדידה היו אלה שנכחו, כשבקבוצה גם הציגו את המדים החדשים לעונת המשחקים הקרובה.

הבעלים יצחק שום פתח את דבריו: "אני מתחיל היום את העונה ה-56 שלי בקבוצת בוגרים ואני לא חושב שיש כזה דבר. אני כל יום מתרגש מחדש. אנחנו לא משופעים ביותר מדי כסף, אבל השם הטוב שלנו מביא לנו שחקנים. כל שחקן שרצינו להביא השנה הבאנו, לא היה שחקן אחד שאמר לנו לא. אמרתי בשבוע שעבר למאמן שעם השחקנים שיש לו, יהיה קשה לו לבחור 11. לא הייתה אף פעם בהפועל כפ"ס כמות שחקנים איכותית כזו. אני מקווה שזה יעבור כבר למגרש בשבת, כי בסופו של דבר אנחנו נמדדים בתוצאות – זה שם המשחק בכדורגל".

על העונה שעברה אמר שום: "הייתה לנו קבוצה טובה שהייתה שווה הרבה יותר מהמקום ה-11, אבל זו הייתה שנה שעלינו ליגה וחוץ משבוע אחד, לא היינו אף פעם מתחת לקו האדום. עשינו פחות או יותר את שלנו. עצם העובדה שכמעט ולא דיברתי אשתקד, זו ההערכה הכי גדולה לשחקנים".

עוד הוסיף הבעלים: "זה לא פשוט להביא כסף היום, כי כל אחד נפגע באיזושהי צורה, בעלי הבית נפגעו הכי הרב. גם בשנה שעברה רציתי להיות בין שש הראשונות. גם כשלכפ"ס היה תקציב שהוא 10% מהתקציב של מכבי ת"א, לקחנו אליפות. אם אשב בטריבונה ואיהנה מהכדורגל שהקבוצה מציגה, אמחא לשחקנים כפיים. יש 3-4 קבוצות שהן היותר טובות, וכל יתר הקבוצות די דומות. אני מחשיב את השחקנים של כפ"ס שווים לכל השאר. לכן אין סיבה שלא נוציא מהם את המקסימום".

הפועל כפ"ס מציגה את התלבושות החדשות
הפועל כפ"ס מציגה את התלבושות החדשות | ירדי עוואמי

עידן שום, בנו של יצחק ונציג הבעלים: "זו התרגשות גדולה להתחיל עונה. לא היה לנו יותר מדי זמן, אבל עשינו השנה את כל המאמצים כדי להעמיד קבוצה טובה. הרבה שנים לא היה לכפ"ס סגל שחקנים כ"כ טוב. אני מקווה שתהיה תחרות טובה על ההרכב ושהתוצאות יגיעו כי נרצה תוצאות ולהיות כמה שיותר גבוה בטבלה. אני רוצה להגיד לאוהדים שהקבוצה הזו תמיד תהיה שלהם וכל בוקר אנחנו רוצים שהם ישמחו ויתרגשו. חובת ההוכחה עלינו ואנחנו רוצים להביא את הפועל כפ"ס למקומות הכי גבוהים שהיא יכולה להגיע אליהם, והיא יכולה להגיע גבוה מאוד".

המאמן עמיר תורג'מן: "הגעתי לפה לפני חצי שנה ופגשתי מועדון מכובד ועם מסורת עם ציפיות להישאר בליגה. ידענו שאנחנו רוצים להעלות את הציפיות. מועדון כדורגל לא יכול להישאר בסטטוס קוו או בסטטוס של איך אני נישאר בליגה. הקפיצת מדרגה צריכה להיות העונה. אני מסכים עם יצחק שהבאנו שחקנים שרצינו ושישדרגו את הקבוצה. עם שחקנים טובים אפשר לצאת לאתגר הזה. הפועל כפ"ס צריכה להתמודד על מקומות 6-8. חובת ההוכחה היא עלינו: הצוות המקצועי והשחקנים. אני חייב להגיד ששיתוף הפעולה עם יצחק ועידן היה מצויין. היו מדי פעם חילוקי דעות קטנים, אבל החלטנו על הכל ביחד. אנחנו נבוא מהמשחק הראשון ונרצה לנצח בכל משחק. עם השחקנים שיש לנו-אנחנו בהחלט מסוגלים.

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | ירדי עוואמי

הקפטן עומר פדידה, שזכה להצעות מקבוצות נוספות ולבסוף חתם על הארכת חוזה, סיכם: "היו לי הצעות מקבוצות בליגת העל. הפועל חיפה וחדרה היו הכי רציניות, אבל כאשר קיבלתי את ההחלטה זה לא היה רק בגלל הפן המקצועי, אלא גם איפה אני מרגיש הכי טוב. התחלנו פה דרך בשנה שעברה ורציתי להישאר במקום שגדלתי בו ואותו אני הכי אוהב ולעשות איתו את קפיצת המדרגה העונה. לסיים פה את הקריירה? אם זה תלוי בי אז כן. מועדון גדול? לא שיחקתי בעונה שעברה ואמרתי לעצמי אעשה זאת בשביל קבוצה גדולה. כמובן שכל שחקן שואף להגיע לקבוצה גדולה בארץ, אבל זה לא איכזב אותי. גם השנה אני רוצה לשחזר את העונה שעברה". 

עומר פדידה
עומר פדידה | ירדי עוואמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי