Sport1 Banner

ב"ש בטירוף ז'וסואה: "גדול מוואקמה ואוגו". מלי ובאריירו קרובים

ז'וסואה | דני מרון

הקשר זכה למחמאות ענק אחרי מופע היחיד ב-0:3 על באטומי. במועדון מחכים להגרלה שאמורה להיות נוחה יחסית, בתקווה להימנע מגטבורג או אריס. הארגנטינאים שבית"ר ויתרה עליהם עשויים לנחות בשבוע הבא, שבחים לדדיה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע סיימה את העונה שעברה בחוסר ודאות מוחלט. ההנהלה לא ידעה מה התקציב שיעמוד לרשות הקבוצה, השחקנים התבקשו לקצץ וחלקם סירבו ועזבו, אלונה ברקת התרחקה והכוכבים עזבו. אבל אתמול (חמישי), הקבוצה של יוסי אבוקסיס מצאה נקודת אור בתקופה לא קלה שעברה – ניצחון 0:3 נהדר על דינאמו באטומי והעפלה לשלב הבא במוקדמות הליגה האירופית – מול יריבות שהיא יכולה לעבור. 

צפו בתקציר ה-0:3 של ב"ש נגד באטומי

היריבות המוכרות ברשימה הן גטבורג השבדית, אריס סלוניקי היוונית, אוסייק הקרואטית, וז'לגיריס וילנה הליטאית. גם קבוצות מדנמרק ואלבניה ברשימה. אבל בשורה התחתונה, עם סגל כמו שיש לו עכשיו, ועם איתמר שבירו הצעיר והבלתי מנוסה בחוד, המאמן הצליח להוציא את המקסימום. אבוקסיס אמר: "כשהתוצאה הייתה 0:0 זה יכל להשתנות, אבל הגול של ז'וסואה יצר מומנטום. אם אתה לא בא מוכן למשחקים האלה אתה יכול לרדוף ולרדוף ולעוף הביתה".

בקבוצה שיבחו את המגן אור דדיה, שעושה רושם שהוא מסוגל להיכנס בעתיד לנעליים של בן ביטון. נושא השיחה המרכזי אמש היה כמובן ז'וסואה. "מה שמצחיק בסיפור שלו, הוא שלא ראיתם ממנו הכל. יש אימונים שהוא נראה טוב יותר מאשר במשחקים. זה רק הולך ומשתפר", אמרו בקבוצה. "הוא גדול על הליגה שלנו, עושה פעולות בקלות שרק שחקנים גדולים מסוגלים לעשות". גורם בקבוצה הוסיף: "אנחנו רוצים את מרסלו מלי לידו. שניהם ביחד, ותראו קישור יצירתי שלא נראה כאן גם בתקופת ג'ון אוגו ואובידיו הובאן". שחקן בקבוצה הוסיף: "למרות השמות הגדולים שהיו כאן, כמו אוגו וטוני וואקמה, הוא הזר הכי טוב שהיה כאן בחמש השנים האחרונות. לא חשבנו שאליניב ברדה היה נותן את המספר שלו לשחקן אחר".

ומה עם רכש? כפי שפורסם כאן, באר שבע במגעים עם הקשר הארגנטינאי מרסלו מלי ועם הקשר האחורי מריאנו באריירו (25) ששיחק בהורקאן בעונה החולפת ומיוצג על ידי אותה סוכנות. בבאר שבע אישרו כי השניים עשויים לנחות כאן כבר בשבוע הבא. הלילה התברר כי השניים הוצעו גם לבית"ר ירושלים, אך זו ויתרה עליהם.

ז'וסואה, אליניב ברדה, מיגל ויטור | דני מרון
עוד באותו נושא: ז'וסואה, יוסי אבוקסיס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי