ז'וסואה: "ברדה ביקש שאבקיע בשבילו". קשר ארגנטינאי מועמד

כוכב הניצחון 0:3 על דינמו באטומי התייחס להקדשת השערים לעוזר המאמן: "אני יודע כמה חשוב המספר 10 בב"ש". אבוקסיס: "כשהוא רגוע ומרוכז, זה שחקן שכיף לאמן". וגם: קשר אחורי ששיחק בהוראקן עשוי להגיע עם מלי

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע פתחה את המסע האירופי שלה ברגל ימין, עם ניצחון 0:3 על דינמו באטומי הגאורגי. מחזיקת הגביע עדיין לא גיבשה את הסגל עד הסוף וזה ניכר ביכולת על המגרש, שלא הייתה בשיאה כיאה לשלב המוקדם של העונה, אך מהתוצאה באר שבע יכולה להיות מרוצה בהחלט.

בסיבוב המוקדמות השני, שההגרלה שלו תיערך כבר ביום שני, תהיה הפועל באר שבע מדורגת ובין היריבות האפשריות שהיא תוכל לקבל, עוד לפני שנעשה הצמצום, ניתן למצוא את גטבורג השבדית בה משחק השוער יאניס אנסטיס, טאוטה שעברה היום את בית"ר ירושלים, האמרבי השבדית בה משחק פאוליניו שהתאמן ולא הספיק לשחק בב"ש בגלל פציעה, בודו הנורבגית, אריס סלוניקי היוונית, אוסייק הקרואטית ומאת'רוול הסקוטית. למחרת תיערך הגרלת סיבוב המוקדמות השלישי, גם בו תהיה הקבוצה מדורגת אם תעפיל.

לאחר המשחק ולקראת הסיבוב או הסיבובים הבאים, בהפועל ב"ש אישרו שהמטרה היא להנחית את מרסלו מלי עד תחילת השבוע. כמו כן, במועדון טוענים ששחקן נוסף ששייך לראסינג קלוב הארגנטינית מועמד להגיע בשבוע הקרוב ולספורט1 נודע שמדובר בשחקן הוראקן בעונה החולפת, מריאנו באריירו שמיוצג גם הוא על ידי אותם סוכנים של מלי. מדובר בקשר אחורי בן 25 שיכול לשחק גם כבלם, תוצר מחלקת הנוער של ראסינג.

מריאנו באריירו
מריאנו באריירו | Marcelo Endelli/Getty Images

לאחר המשחק, המאמן יוסי אבוקסיס דיבר על הפתיחה המוצלחת במשחק שהוא מוקש: "ניצחנו קבוצה חזקה. הם שחקנים טובים וב-0:0 זה יכול היה להתהפך. ז'וסואה הכניס אותנו למשחק עם גול אדיר. ראינו שאם אתה בא לא מוכן, אתה יכול לרדוף ולעוף הביתה. הייתה פה מחויבות אדירה ומשחק של הרבה שחקנים שבמשחק השני שלהם ונתנו הכל עד הדקה האחרונה. בקטע הזה אני מאוד מעודד, זה באמת ניצח לנו את המשחק".

כמה קשה לבנות סגל תוך כדי תנועה: "אמרתי עוד לפני המשחק, אנחנו בסוג של איחור. אבל לא נחפש תירוצים, תוך כדי חיפוש שחקנים אנחנו רוצים לנצח, גם אם זה במשחקים פחות טובים. אני מצפה להרבה יותר, אבל כשיש נחישות ומלחמה, אפשר ללכת קדימה".

"כשיש נחישות ומלחמה, אפשר ללכת קדימה" | דני מרון

על כוכב המשחק, ז'וסואה: "מה לא נאמר עליו, כשהוא רגוע ומרוכז זה שחקן שכיף לאמן וזו זכות להדריך שחקן כזה. רק שימשיך ככה".

התכניות לעיבוי הסגל: "אנחנו עושים את זה בשקט, לפעמים זה מסתדר ולפעמים לא. צריך לפרגן לשחקנים ששיחקו היום, שעשו עבודה טובה, ומפה להמשיך".

הקשיים והיעדר המגרש הביתי: "כמו שאמרתי באמצע הקורונה, כשאלונה עזבה והיה בלאגן של קיצוצים – אם נחפש תירוצים, לא נביא גביע. גם עכשיו, עם כל הקשיים, אנחנו רוצים לעשות קבוצה טובה, איכותית שלוחמת ושהקהל של באר שבע ייהנה ממנה".

כוכב המשחק מקבל את החיבוקים | דני מרון

ז'וסואה עצמו התייחס לכושרו המרשים: "כבשתי, אבל הדבר הכי חשוב הוא שהקבוצה ניצחה. זה טוב שאנחנו באירופה ונמשיך להילחם כדי להתקדם במפעל".

על היותו המנהיג של הקבוצה: "אני מרגיש טוב מאוד במועדון ובעיר, גם אמרתי את זה אחרי גמר הגביע".

החיבוק עם ברדה: "זה השער הראשון שלי עם החולצה מספר 10 שלו. הוא ביקש ממני להבקיע בשבילו ועשיתי את זה. זה היה חשוב לי, כי אני יודע כמה הוא חשוב וכמה חשוב המספר 10 שלו בב"ש. שמחתי להבקיע עם המספר שלו".

מופע נהדר שלו | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי