Sport1 Banner

הבוררות החלה: הפועל תל אביב הגישה לניסו אביטן הצעה מעליבה

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

האדומים הציעו למאמן 10,000 ש"ח בחודש בתמורה לביטול התביעה, שעומדת על 900 אלף ש"ח. בסביבת אביטן מבינים כי לא יהיה ניתן להגיע לפשרה. הבורר נאלץ לקבע דיון נוסף שייערך בנובמבר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הבוררות בין הפועל תל אביב לניסו אביטן החלה באופן רשמי. המאמן הגיע בימים האחרונים יחד עם עורך דינו רועי רוזן לדיון הראשון בתביעה שהגיש נגד המועדון על סך 900 ש"ח. אביטן טוען שהקבוצה מסרבת לשלם את שכרו לעונה הקרובה, לא שילמה את שכרו בחודש יולי האחרון וכן הפסיקה לממן את הוצאות הדירה והרכב שלו וזאת בניגוד להסכם בין הצדדים.

לספורט1 נודע כי במהלך הדיון טענו אנשי הפועל תל אביב כי בשל משבר הקורונה ובעקבות המצב הכלכלי אליו נקלע המועדון, הם אינו מסוגלים לעמוד בשכרו של אביטן. כאשר הבורר עמיאל תגר השיב כי זו לא סיבה מספיק טובה כדי להימנע מתשלום שכר, הגישו ראשי הפועל תל אביב לאביטן הצעה מעליבה: שכר של 10,000 ש"ח בחודש עד תום העונה בתמורה לביטול התביעה.

אביטן כמובן סירב לפשרה שהוצעה והדבר נתקל גם בהתנגדות של הבורר, שבלית ברירה נאלץ לקבוע דיון נוסף שייערך בתחילת חודש נובמבר. הערכה היא שבהפועל תל אביב ימשיכו להימנע מתשלום שכרו של אביטן עד להחלטת הבורר. במהלך הדיון הציע הבורר לשני הצדדים להגיע לפשרה אך לאור הצעת הפשרה המעליבה שקיבל, בסביבתו של אביטן מבינים כי זה לא אפשרי.

בתוך כך, הבלם אדי גוטליב, שכבר סיכם את תנאיו, צפוי לחתום בהפועל תל אביב ביממה הקרובה ולהיכנס לחלל שהותיר הקפטן אוראל דגני שעבר לבית"ר ירושלים.

ניסו אביטן
ניסו אביטן | רענן ברנובסקי
עוד באותו נושא: ניסו אביטן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי