הבוררות בין הפועל ת"א לניסו אביטן תחל ביום ראשון

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אריאל שלום

הקבוצה ביקשה לדחות את הדיון בעקבות "עניינים אישיים". למרות שהמועדון עבר בבקרה התקציבית, הוא התבקש להפקיד ערבויות נוספות. שטקוס יוכל לשחק

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ביקשה לדחות את הדיון שהיה אמור להיערך השבוע עם ניסו אביטן. לבקשת עורך דינה, הדיון נדחה בשל "עניינים אישיים" ויתקיים ביום ראשון. כפי שפורסם כאן לראשונה, אביטן תובע את הפועל תל אביב בסכום של 900 אלף שקל, לאחר שלא שולם לו שכרו לחודש יולי. מאוחר יותר לא קיבל גם את התנאים הנלווים לחוזה, רכב ודירה. במועדון קיוו שאביטן יחתום בבאר שבע, אלא שמינוי וילי רוטנשטיינר לנבחרת הוביל לכך שיוסי אבוקסיס נשאר בבירת הנגב. בהפועל תל אביב לא התרצו ולא שילמו את הכסף לאביטן. ביום ראשון, באמצעות עורך הדין רועי רוזן, אביטן יגיע לשלב הראשון של הבוררות.

בשורות טובות הגיעו מצד הבקרה התקציבית, כאמור. אחרי תקופה של מספר ימים בה עתידם לא היה ברור, האדומים קיבלו אתמול בהקלה מסוימת את ההחלטה לפיה הם יוכלו לפתוח את העונה. הסיכום הושג לאחר שבבקרה קיבלו את טענת המועדון לפיה הוא לא צריך להפקיד בטוחות בגובה שישה מיליון ש"ח עבור החובות מול פיפ"א ואופ"א, מה שאפשר לו להעביר את התקציב הנוכחי בבקרה. לאור המצב הזה, הדיון בערעור שהיה אמור להתקיים ביום ראשון בוטל כמובן.

אלא שבבקרה טוענים כעת כי התקציב שעבר הוא לא התקציב המיועד של הקבוצה, אלא התקציב עבור השחקנים שחתמו עד עתה, כך שהפועל תל אביב תצטרך להפקיד בטוחות נוספות עבור שחקנים שיחתמו בעתיד, כמו הבלם שיחתום השבוע. החשש של ראשי הפועל הוא שבית הדין הגבוה לספורט יפסוק נגדם בסופו של דבר והם מבינים שהסאגה המשפטית רחוקה מסיום. "אולי זאת רק דחייה של התשלום", אמר מקורב למועדון אתמול. "בסופו של דבר, התביעות האלה יסתיימו ומישהו יצטרך לשלם את הכסף".

נשאר בבירת הנגב בסופו של דבר | דני מרון

במועדון טוענים כי יש להם את כל הערבויות הנדרשות לכך ושהקבוצה תעבור בבקרה כולל שחקני הרכש החדשים. "סיימנו את השלב הכי חשוב והעברנו את הקבוצה בבקרה. מה יקרה עכשיו? זה מאבק משפטי שעלול לקחת הרבה מאוד זמן. אפשר לפתוח את העונה בשקט", אמרו.

כפי שכבר פרסמנו כאן, ארנסטס שטקוס זועם על מצבו מאחר שלא שיחק עד עכשיו. "הוא בא לכאן ממועדונים גדולים ורגיל לשחק, פתאום הוא נאלץ לשבת ביציע, אפשר להבין אותו", אמרו אתמול שחקנים בטרם ההודעה של הפועל תל אביב. שטקוס אמור לפתוח כבר במשחק הקרוב.

סוף סוף יוכל לשחק | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי