אקיניימי ייעדר מול ב"ש, אלמוג כהן: "יודע שאני צריך להוכיח את עצמי"

אלמוג כהן
אלמוג כהן | דני מרון

הבלם החדש טרם חזר להתאמן זכר לפציעה קלה בשריר הירך האחורי. הקפטן לקראת מחזור הפתיחה: "הסגל עדיין לא שלם, אך נעבוד קשה כדי לנצח". המאמן ריימונד אטוולד: "נצטרך לדעת להתמודד עם הלחץ"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר שהתחזקה בשלושה שחקני רכש בחלון ההעברות (אקינסולה אקינייימי, עידו וייר וקוואן פרייטר) וללא יונס מלדה וכארם ג'אבר אשר נמצאים בבידוד, מכבי נתניה תתארח ביום ראשון ביצטדיון טדי אצל הפועל באר שבע במחזור פתיחת ליגת העל (החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט2).

אחרי שנטש את האימון ביום שלישי, אקיניימי טרם חזר להתאמן ולא צפוי להיות בסגל. הבלם עבר צילום אולטרסאונד על-מנת לשלול מתיחה או קרע בשריר הירך האחורי, כאשר למזלם של היהלומים, ממצאי הבדיקה לא העידו על פגיעה חמורה. בכל אופן, בשל העובדה שלא השלים מספיק אימונים עם הקבוצה, הוא כאמור לא ישחק ביום ראשון.

לקראת פתיחה העונה, דיברו המאמן ריימונד אטוולד והקפטן אלמוג כהן על המטרות של הקבוצה והעונה שבפתח: "אגיד מה המטרות כשהסגל יהיה שלם", פתח ההולנדי את דבריו. "כרגע זה לא המצב אז קשה לדבר על מטרות, אבל ברור שאנחנו רוצים לנצח בכל משחק. מאמן תמיד רוצה שהסגל שלו יהיה מושלם מהר ככל שניתן, כי מגיעים שחקנים חדשים שאנחנו צריכים לשלב וללמד את הפילוסופיה שלנו וזה תמיד יכול ליצור בעיות כשאתה מנסה לשלב אותם במקביל לניסיון להשיג תוצאות".

על הלחץ: "הוא מורגש כל הזמן, כי אנחנו רוצים לנצח כל משחק וזה לחץ שאני שם על עצמי ועל הקבוצה. אנחנו רוצים לשחק כדורגל טוב בהתקפה ובהגנה ולדעת להתמודד עם הלחץ".

על הבלם אקיניימי: "הוא בחור שיש לו המון ניסיון, אז זה חשוב כי יש לנו בלמים צעירים בסגל. הוא יכול להוביל אותם. הוא חזק פיזית ויצטרך להתרגל לדרך בה אנחנו משחקים, כי הוא לא רגיל אליה. זה יכול לקחת זמן".

העומס של ב"ש באירופה: "לתוצאה האחרונה תמיד יכולה להיות השפעה על המשחק הבא וזה יכול לעזור לנו, אבל זו קבוצה מנוסה עם סגל גדול ויש להם מספיק שחקנים כדי לבצע רענון".

ז'וסואה, שחקני הפועל באר שבע | דני מרון

הקפטן אלמוג כהן התייחס לפציעה ממנה החלים לאחרונה ודיבר גם על מצב הקבוצה: "ברוך השם, אני מרגיש בסדר גמור. עשיתי כמה אימונים מלאים ואני מרגיש בריא יותר מאימון לאימון. יש לנו סגל די צעיר. ברור שהוא עדיין לא שלם. השחקנים נראים טוב ומתאמנים קשה ואני בטוח שנעבוד קשה כדי לנצח ביום ראשון. אני בטוח שתהיה עונה בה נוציא את המקסימום מעצמנו".

על עצמו אמר כהן: "אני חושב שאני צריך להוכיח את עצמי כל יום בדשא ולעבוד הכי קשה שאני יכול. רק דרך עבודה קשה אפשר להצליח. אני מקווה שאראה לשחקנים באמצעות עבודה קשה שגם אני, שחקן מבוגר כביכול, בא לכל אימון ראשון והולך אחרון. אני מנסה לדבר איתם על זה. לקח לי זמן להסתגל ולהבין את המצב. אמנם גדלתי פה, אבל אני עדיין יכול להגיד שאני מכיר את המועדון היום יותר טוב מאשר שהגעתי לפה לפני שנה ויש לי חיבור מצוין איתו.אעשה הכל למען המועדון".

אלמוג כהן
אלמוג כהן | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי