אחרי רוני לוי, בניון התפטר ונפרד: "שמתי את טובת הקבוצה לפני טובתי"

יוסי בניון
יוסי בניון | מאור אלקסלסי

אחרי שחוגג הודיע לרוני על סיום דרכו בבית"ר ירושלים, המנהל המקצועי הניח את המפתחות וכתב בוואטסאפ: "שלם עם עצמי". הבעלים לא ניסה לשכנע אותו להישאר. וגם: השחקנים נקנסו, ארגון השחקנים תוקף

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

רעידת אדמה כפולה בבית"ר ירושלים: דקות ספורות לאחר שרוני לוי פוטר מתפקידו כמאמן הקבוצה, המנהל המקצועי יוסי בניון, שהתנגד נחרצות למהלך הדרמטי של משה חוגג, החליט להניח את המפתחות והודיע על סיום דרכו בבירה – צעד שהתקבל בהסכמה על ידי הבעלים שאפילו לא ניסה לשכנע אותו להישאר.

לידי ספורט1 הגיעה ההודעה ששלח בניון לשחקנים באמצעות הוואטסאפ, רגע לאחר עזיבתו: "אני רק רוצה להגיד לכם תודה רבה מכל הלב על התקופה שלנו ביחד במועדון גם כשחקן וכמובן כמנהל מקצועי. זו הייתה עונה מאתגרת מאוד, רכבת הרים לא פשוטה בשבילי, אבל אני מאוד שלם עם עצמי כי בכל החלטה שקיבלתי שמתי את טובת הקבוצה לפני טובתי האישית.

"כמובן שכולם עושים טעויות אבל אף פעם זה לא היה בכוונה לפגוע במישהו, אלא מתוך רצון לעושת טוב ולהצליח. אם מישהו נפגע ממני בתקופה הזו, אני מצטער מכל הלב. לא היה פשוט לקבל את את ההחלטה הזו, אבל כמו שאמרתי אני תמיד שלם עם ההחלטות שלי וחושב שזה הדבר הנכון לעושת בלי קשר לרוני או למאמן כזה או אחר. זה בא מכמה סיבות ואני צריך לחזור ליהנות ולהיות ליד המשפחה שלי בתקופה הקרובה. מאחל לכם הצלחה מכל הלב, יש לכם קבוצה חזקה מאוד ואני אשאר אוהד גדול שלכם תמיד. אוהב ,יוסי בניון".

בהודעה הרשמית לאחר התפטרותו מסר בניון: "אני רוצה להודות לכולם על ההזדמנות הגדולה שקיבלתי להיות חלק מבית"ר ירושלים ומאחל לקבוצה בהצלחה בהמשך". גם השחקנים לא יצאו נקיים מההדחה מהליגה האירופית: הנהלת הקבוצה הודיעה לשחקנים כי הם ייקנסו בעקבות ההפסד המביך לטאוטה, שהוביל להדחה מבזה כבר במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של המפעל השני בחשיבותו.

לכך הגיב בחומרה ארגון השחקנים שהודיע חד משמעית כי זהו מהלך אסור ופסול, המנכ"ל מושיקו מישאלוף: "צר לנו על ההפסד של הקבוצה, לבנו אתכם, אך לא נאפשר לקנוס שחקנים על רקע מקצועי. יש תקנון וכל בעלי הקבוצות מחויבים לפעול על פיו. חשוב להבין שבעיות משמעת ובעיות מקצועיות דורשות טיפול שונה. התקנון ברור לא קונסים על בעיה מקצועית".

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי