קולו וקוטליה צפויים לפתוח בהרכב, אלטמן: "נגיע בשיא המוטיבציה"

מלך שערי הפועל ת"א אשתקד נשמע אופטימי לקראת כפ"ס (שבת ב-20:25, ספורט3): "נהיה קבוצה תחרותית". המאמן ניר קלינגר: "יריבה קשה, אבל אין שום תירוצים". הבלם והחלוץ ב-11, גם אבו עביד יחזור

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תערוך מחר (שבת, 20:25, בספורט3) את משחקה הראשון לעונת 2020/21 במסגרת הליגה נגד הפועל כפר סבא באצטדיון המושבה. על פניו החבורה של ניר קלינגר סיימה עונה מוצלחת מבחינתה לאחר שהעפילה לפלייאוף העליון ולחצי גמר גביע המדינה, אולם ההכנה בטרום העונה ובגביע הטוטו לא בישרה טובות.

כזכור, במשחקי האימון הפועל תל אביב רשמה שלושה הפסדים לבני יהודה, להפועל רמת גן ולהפועל כפר שלם מהלאומית ואת המפעל הראשון של העונה סיימו האדומים במקום העשירי לאחר משחק חלש במיוחד מול מכבי פתח תקווה במשחקי הדירוג.  

בנוסף לכך, האדומים סובלים מרצף של שש שנים ללא ניצחון במחזור הפתיחה. למעשה מאז ה-0:1 הקטן על מכבי נתניה שהושג מגול עצמי של כריסטיאן סירגי בשנת 2014, האדומים נפרדו ב-0:0 מול בית"ר ירושלים, נוצחו 1:0 על ידי מכבי חיפה בעונת הירידה, הפסידו 2:1 להפועל חדרה ואשתקד נפרדו בעוד תיקו מאופס, הפעם מול מכבי נתניה. השנה כאמור הם ינסו לסיים את הרצף המאכזב.

במועדון ממתינים לחתימתו של אדי גוטליב שכבר סיכם במועדון, אולם בינתיים מי שיפתחו בהרכב הם רז שלמה והרכש החדש סיאנדה קולו. איאד אבו עביד יחזור לעמדת המגן הימני ואילו לבאן קוטליה יקבל הזדמנות נוספת בהתקפה. במועדון ישנה אכזבה מסוימת מהרכש עומר בראון ומקווים שישתפר בהמשך.

שחקני הפועל תל אביב | לירון מולדובן

עומרי אלטמן התייחס לכך לקראת המפגש מול כפר סבא: "אותי אישית זה לא מעניין, וגם לא את השחקנים, אנחנו באים מחר בשיא המוטיבציה כדי להביא שלוש נקודות, אין ספק שזו המטרה העיקרית שלנו כרגע – לצאת לפגרת הנבחרות בראש שקט ולאסוף ביטחון לקראת המשך העונה".

מלך שערי הקבוצה המשיך: "יש תחושות מצוינות תמיד כיף ומרגש לפתוח עונה חדשה, במיוחד בהפועל תל אביב, כמובן שיש את המטרות שלנו שאנחנו רוצים להשיג העונה. תהיה כאן קבוצה תחרותית, טובה ואני מקווה שנציג כדורגל טוב כמו שאנחנו מצפים".

ניר קלינגר | אודי ציטיאט

המאמן ניר קלינגר דיבר גם הוא לקראת המשחק: "עשינו את כל ההכנות הנדרשות והבאנו את כל המאמצים שלנו לקראת המשחק מחר. משחק פתיחת עונה הוא תמיד חשוב מאוד וצפויה לנו משימה קשה, לכן כל המאמצים שלנו למרות ההכנה הקצרה ושחקנים הצטרפו מאוחר, אין שום תירוצים, אנחנו באים למטרה אחת והיא לקחת שלוש נקודות".

"השחקנים והצוות יודעים את זה וכל מאמצינו ממוקדים למטרה הזאת. מצפה לנו משחק קשה, הפועל כפר סבא היא יריבה טובה, אבל אנחנו מאמינים בעצמו ואני מקווה מאוד שנראה את השחקנים מאוד נחושים כפי שראינו אותם השבוע במהלך האימונים".

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס; איאד אבו עביד, רז שלמה, סיאנדה קולו, דורון ליידנר; שי אייזן, עמנואל בואטנג, אילי טמם, ארמנדו קופר, עומרי אלטמן; לבאן קוטליה.

עוד באותו נושא: ניר קלינגר, עומרי אלטמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי