דריכות בכפ"ס לקראת הפועל ת"א: "משחק שצריך לנצח". דסה יפתח

שחקני הפועל כפר סבא
שחקני הפועל כפר סבא | אודי ציטיאט

הירוקים מבינים: "אם אנחנו שואפים גבוה, נצטרך להוציא לפחות ארבע נקודות משני מחזורי הפתיחה". הרכש החדש יפתח, כמו גם ישראלי ופדידה. וגם: ההתלבטות של תורג'מן

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר שעונת החזרה לליגת העל הסתיימה במקום ה-11, הפועל כפר סבא תפתח מחר (שבת החל מ-20:25, ישיר בספורט3) את עונת 2020/21 עם ציפיות גדולות ומשחק ביתי מול הפועל ת"א באיצטדיון המושבה. אתמול ערכה הקבוצה מסיבות עיתונאים מרשימה וחגיגית (ראו ידיעה נפרדת).

"אנחנו פותחים את העונה מול הפועל תל אביב ומכבי פתח תקווה. אם הפועל כפר סבא רוצה השנה לעשות שינוי תפיסה ולכוון גבוה, אלו משחקים שאנחנו צריכים לנצח או לפחות להוציא ארבע נקודות מתוך שש", הסבירו במועדון.

מבחינה מקצועית, המאמן עמיר תורג'מן יקבל בחזרה להרכב שני עוגנים מרכזיים בקבוצה בדמותם של השוער איתמר ישראלי ששב מפציעה וחזר לסגל כבר במשחק שעבר והקפטן עומר פדידה, השחקן המשמעותי ביותר בקבוצה בעונה שעברה.

עומר פדידה | הפועל כפ"ס, רשמי

חוליית ההגנה תישאר זהה, כאשר ההתלבטות של המאמן, שלא סגור על ההרכב הפותח, היא בקישור ובחוליית ההתקפה: בשלב זה, מקומם של בן רייכרט, ג'ורג פוצ'יבה, עומר פדידה, קיזיטו ואור דסה מובטח.

תורג'מן מתלבט בנוגע להצבת העמדות במגרש: האם לפתוח עם אור דסה בכנף וקיזיטו בחוד ההתקפה וכך טריקו גטהון יקבל את חולצת ההרכב במרכז המגרש, או לחלופין לפתוח עם אמאדו סוקונה בחוד, קיזיטו בכנף ודסה במרכז הקישור.

מבחינת הפצועים, המגן מאור ג'רסי ימשיך להיעדר, כאשר יהב אפריאט שסובל מכאבים בידו גם לא יעמוד לרשותו של תורג'מן. הקשר הניגרי מייקל אומו, שיצא מהבידוד והחל להתאמן עם חבריו בימים האחרונים, יתלבש לראשונה וימתין להופעת הבכורה שלו.

הרכב משוער: איתמר ישראלי, טום שלח, סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון, ג'ורג פוצ'יבה, בן רייכרט, אור דסה, עומר פדידה, קיזיטו, אמאדו סוקונה (טריקו גטהון).

איתמר ישראלי
איתמר ישראלי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי