זלקה יהיה בסגל, פלקושצ'נקו: "מרגש לפגוש את מכבי חיפה במחזור הראשון"

הפועל חדרה תפתח את העונה מול סגנית האלופה (ראשון 20:15, ישיר בספורט1). הקפטן עשוי לפתוח כמגן שמאלי, הקשר יפגוש לראשונה את האקסית. מימר: "כולנו סקרנים לראות איך תשחק הקבוצה החדשה שבנינו"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה שפספסה את המקום האחרון בפלייאוף העליון בשנה שעברה, מגיעה מלאת ציפיות לקראת העונה שבפתח במיוחד לאחר ה-2:4 על הפועל חיפה במשחקי הדירוג והמשימה הראשונה היא משחק הבית נגד מכבי חיפה בנתניה (ראשון, 20:15, ישיר בספורט1).

עם זאת, הקבוצה של שרון מימר תגיע למשחק נגד הירוקים עם בעיה קשה בעמדת המגן השמאלי, כאשר שחקן הרכש עבדאללה ג'אבר עדיין נמצא מחוץ לסגל, בשל העובדה כי טרם הגיע האישור הבינלאומי של השחקן מהרשות הפלסטינית.

 במועדון פנו למוסדות פיפ"א ואף לראשי ההתאחדות לכדורגל הפלסטינית על מנת לקבל את הסיוע בנושא, אך השחרור טרם הגיע, בעקבות כך מנשה זלקה עשוי למלא את החלל. בהתאם להנחיות החדשות שפורסמו אתמול (חמישי) על ידי מנהלת הליגות בתיאום עם משרד הבריאות, זלקה, שנחשף לחולה מאומת, ביצע בדיקת קורונה, נמצא שלילי ולכן חזר לאימונים. במקביל הוא ישלים את הבידוד הביתי עד ל-1.9 תוך יציאה לאימונים והמשחק ביום ראשון.

מנשה זלקה
מנשה זלקה | אודי ציטיאט

מי שיפתח בוודאות ביום ראשון הוא הקשר מקסים פלקושצ'נקו שישחק לראשונה מול הירוקים. "מרגש אותי לפגוש את מכבי חיפה כבר במשחק הראשון, אבל אני רוצה לנצח בדיוק כמו שארצה לנצח כל יריבה אחרת. אני מכבד את מכבי חיפה, אבל יודע לעשות את ההפרדה ובעזרת השם ננצח אותם ביום ראשון ונפתח את העונה ברגל ימין", אמר הקשר לקראת המשחק.

פלקושצ'נקו דיבר גם על ההכנה והציפיות האישיות שלו: "אני חושב שנבנתה בחדרה קבוצה טובה, כשרונית ולוחמת שלא תפחד לשחק את הכדורגל שלה מול אף יריבה. יש פה תלכיד מצוין, עם חבר'ה צעירים וטובים, ואני מקווה שנעשה עונה מצוינת. ברמה האישית כמובן שאשמח לעשות מספרים גבוהים בשערים ובישולים. ברמה הקבוצתית אני מאוד מקווה להגיע עם חדרה למקום הכי גבוה שאפשר ואני בהחלט מאמין שעם הקבוצה שבנו פה, אפשר להגיע גבוה".

מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו. מבוקש בהפועל חדרה | מאור אלקסלסי

המאמן שרון מימר דיבר גם הוא במסיבת העיתונאים למשחק: "בסך הכל המצב שלנו טוב מאוד אחרי שהחלפנו 16 שחקנים חדשים בסגל ובעקבות הבידוד של השחקנים הזרים, הצלחנו הצוות שלי ואני להביא את רוב הקבוצה לכושר משחק טוב ביחס לשלב הזה של העונה. כולנו סקרנים לראות את התוצאה של הקבוצה החדשה שבנינו – ההנהלה והצוות. אנחנו עובדים קשה כדי שנראה הרבה משחקים מהנים כמו המשחק האחרון נגד הפועל חיפה".

מימר הוסיף: "אין ספק שאנחנו משחקים מול קבוצה מהאיכותיות שיש לנו בליגה. יריבה קשה מאוד ומסוכנת, נצטרך לעשות את הדברים בצורה הכי מדויקת ומחויבת, בהגנה וגם בהתקפה, כדי לצאת עם תוצאה טובה מהמשחק".

שרון מימר | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי